دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

عملیات مشترک پلیس اصفهان و لارستان و کشف ۳۰ کیلو شیشه و هروئین

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تارا و کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (شیشه و هروئین) در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر استان…

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تارا و کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (شیشه و هروئین) در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر استان اصفهان و لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان سردار “یوسف ملک زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “اصفهان” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری تارا در محور مواصلاتی “بندرعباس-شیراز” در حال انتقال یک محموله مواد مخدر است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس لارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری تارا را شناسایی و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سواری ۲۵ کیلو و ۴۵۰ گرم شیشه و ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین (در مجموع ۳۰ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر) که به صورت کاملا حرفه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

سردار “ملک زاده” با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین