شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دستورالعمل اجرایی وزارت کشور در خصوص هفته حجاب در لارستان اجرایی شود

دستورالعمل اجرایی وزارت کشور در خصوص هفته حجاب و عفاف می بایست تمام و کمال در لارستان اجرایی شود داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ضمن تاکید بر هماهنگ بودن فعالیت‌های…

دستورالعمل اجرایی وزارت کشور در خصوص هفته حجاب و عفاف می بایست تمام و کمال در لارستان اجرایی شود

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ضمن تاکید بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی لارستان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، لذا فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لارستان با موضوع حجاب و عفاف با حضور حضرت حجت الاسلام والسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد.

در این جلسه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با اشاره به دستورالعمل اجرایی وزارت کشور در خصوص هفته حجاب و عفاف و اهمیت آن اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید خود را در این زمینه دغدغه‌مند و مسوول بدانند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، موضوع امربه‌ معروف و نهی از منکر و بخصوص حجاب و عفاف را در شهرستان پیش ببرند.

وی ضمن تاکید بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی لارستان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، لذا فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

دهقان ادامه داد: بررسی ساز و کار برخی از صنوف، ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان هم در سخنانی خواستار جدیت مسئولان در موضوع عفاف و حجاب و اجرای مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر شد.

وی موضوع فضاسازی شهری را مهم ارزیابی نموده و خواستار نصب بنر، بیلبورد و مطالب مرتبط با عفاف و حجاب در اماکن عمومی، مراکز تجاری و تفریحی، ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف با هدف فضاسازی مناسب شهری شد.

در این جلسه احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان نیز دستورالعمل اجرایی وزارت کشور پیرامون هفته عفاف و حجاب را قرائت و سپس راهکارهای مقابله با پدیده بد و بی حجابی در جامعه و برخی مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فرماندهی سپاه ناحیه لارستان نیز پیرامون موضوع مذکور مطالبی را بیان کرد

در ادامه پس از ارائه گزارش سروان علی پیرمراد از سپاه ناحیه لارستان نسبت به انجام برنامه های هفته حجاب و عفاف، تدابیر لازم صورت پذیرفت.

در پایان مقرر شد چهارشنبه شب این هفته اجتماع بزرگ خانواده های لارستانی با موضوع “پای خانواده ها ایستاده ایم” در لارستان برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “دستورالعمل اجرایی وزارت کشور در خصوص هفته حجاب در لارستان اجرایی شود”

  1. لاری از محله مسجد قنبر بیگی گفت:

    خدا را شکر. حالا که همه کارها خوب. وبر وفق مراد مردم پیش می رود. حالا نوبت هفته عفاف و حجاب. است که اینشالله آنهم بخوبی انجام شود تا امورات مردم مسلمان لار. انجام گردد

  2. ناشناس گفت:

    باسلام. يك روز هم براي شرايطبسيار اسفبار اقتصادي مردم جلسه بگيريد اگر راست ميگوييد

  3. بی نام از لار گفت:

    لطفا اگر کاری در راستای عفاف و حجاب انجام میشه چه اقدامات فرهنگی و سلبی رسانه ایی بشه فقط به جلسات که نیست باید این کار ها در سطح شهر احساس بشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین