سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

عامل دعوت به تجمع غیرمجاز در لارستان دستگیر شد

  فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی و دعوت به تجمع غیرمجاز می‌کرد، خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی و دعوت به تجمع غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: برابر اخبار رسیده و پایش پلیس مشخص شد فردی در فضای مجازی و پیام رسان واتساپ با تشکیل گروهی تحت عنوان تراکتور‌داران به تحریک افکار عمومی با اخبار دروغین، اقدام به فراخوان تجمع غیرقانونی و اقداماتی همسو با معاندان مبنی بر نارضایتی رانندگان تراکتور مبنی بر اختصاص ندادن سوخت به اندازه کافی می‌کند.

او افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس این صفحه پیام رسان از دسترس خارج و مدیر آن به همراه محل فعالیتش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم این پرونده در منزلش واقع در اطراف شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: برخی از هموطنان به صورت خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار و شایعات دروغ و تحریک دیگران به هنجارشکنی می‌کنند که همه این اقدامات از مصادیق جرم است و پلیس با رصد و پایش مستمر فضای مجازی با همه این هنجارشکنان برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد از باز نشر شایعات و خبر‌های دروغین خودداری کرده و در صورت برخورد با برخی صفحات و سایت‌های مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به پلیس اعلام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین