سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس جمعیت هلال احمر لارستان خبر داد:

استقرار بالگرد امداد و نجات در لارستان

میلاد لارستان: رئیس جمعیت هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه در ايام تعطیلات عید نوروز بمنظور تسهيل در روند امدادرساني، بالگرد امداد و نجات در تاريخ هاي از پيش تعيين شده و بطور متناوب در منطقه لارستان استقرار دارد، گفت: سازمان هلال احمر استان فارس و لارستان آمادگي كامل جهت امدادرساني به حادثه ديدگان را دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه در ايام تعطیلات عید نوروز بمنظور تسهيل در روند امدادرساني، بالگرد امداد و نجات در تاريخ هاي از پيش تعيين شده و بطور متناوب در منطقه لارستان استقرار دارد، گفت: سازمان هلال احمر استان فارس و لارستان آمادگي كامل جهت امدادرساني به حادثه ديدگان را دارد.

محسن زمانی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه طرح های نوروزی این سازمان از ٢٥ اسفند شروع شده و تا ١٤فروردين ادامه دارد، اظهار داشت: در لارستان ۳ پایگاه امداد و نجات در روستای بریز، پلیس راه چهار برکه و کوهستان کوه شب مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه در ايام تعطیلات عید نوروز بمنظور تسهيل در روند امدادرساني، بالگرد امداد و نجات در تاريخ هاي از پيش تعيين شده و بطور متناوب در منطقه لارستان استقرار دارد، افزود: سازمان هلال احمر استان فارس و لارستان آمادگي كامل جهت امدادرساني به حادثه ديدگان را دارد.

 رئیس جمعیت هلال احمر لارستان از هموطنان خواست تا در صورت اطلاع يا مشاهده حادثه با شماره ١١٢ تماس بگيريد، تصریح کرد: علاوه بر پست هاي امداد و نجات جاده اي، كمپ هاي ايمني و سلامت جوانان نيز در شهرستان لارستان راه اندازي شده است.

این مسئول با بیان اینکه پست های كمپ هاي ايمني و سلامت جوانان در ورودي شهر لار و پارك حاشيه بصورت ثابت و يك پست سيار بنام سحاب یا سامانه حركت هاي امدادي بشردوستانه استقرار يافته است، خاطر نشان کرد: در پست شماره ٢ مسافر در بوستان نداي بهار شهر لار ايستگاه سلامت داير شده است كه بصورت رايگان تست قند خون و كنترل فشارخون را انجام می دهد.

 وی با اشاره به اینکه علاوه بر آن در پستهاي ايمني و سلامت توزيع بروشور راهها، سلامت و نكات امدادي در دستور کار قرار دارد، گفت: توزيع آب جوش و فضاي دوستدار كودك و ايستگاه نقاشي كودكان از جمله خدماتی است که در پستهای ایمنی هلال احمر به مسافران نوروزی ارائه می شود.

زمانی با بیان اینکه در كنار پست ها خيمه نماز نيز برپا شده است، افزود: علاوه بر اقامه نماز ظهر و عصر پاسخگويي به مسايل شرعي انجام مي پذيرد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان امسال كمپين ملي نه به تصادفات جاده اي با شعار ” بي گدار به جاده نزنيم ، ظريف برانيم” راه اندازي شده است، تصریح کرد: هدف از برپايي پست هاي ايمني و سلامت در مبادي ورودي شهر و مكان هاي پرتردد پيشگيري و كاهش تصادفات جاده اي است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین