شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری موضوعات خُرد و کلان در تهران

فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار با سفر به تهران به پیگیری موضوعات خُرد و کلان پرداختند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، داریوش دهقان…

فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار با سفر به تهران به پیگیری موضوعات خُرد و کلان پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، اصغر فرودی شهردار لار، رئیس و جمعی و از اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان با دکتر علیرضا سیاه پوش مدیرکل دفتر نگهداری و رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دیدار کردند.

پیگیری ساخت و همچنین بهسازی محورهای مواصلاتی لارستان و راه های شهری این شهرستان، از مهمترین موضوعات دیدار بود.

در این دیدار، فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار بر تسریع در بهسازی راه های ترانزیتی جهرم – لار – بندر عباس تاکید کردند.

 

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، اصغر فرودی شهردار لار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان با مهندس خداداد مقبلی معاونت راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دیدار کردند

ساخت و بهسازی راه های روستایی لارستان بویژه روستاهای دور دست شهرستان، از مهمترین موضوعاتی بود که در این دیدار بر آن تاکید شد.

از نکات قابل توجه اینکه، با تاکید فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار؛ معاونت راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پیگیری و شروع عملیات برخی از مسائل مطرح شده را به صورت تلفنی به مدیر مربوطه اداره کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ کرد.

 

در دیگر دیدار داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با محمد رضا بیضاوی مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نشستی صمیمانه داشتند.

تکمیل ساختمان جدید شهرداری لار، تکمیل پایانه مسافربری لارستان، اجرای پروژه سرمایه گذاری واقع در محل میدان بار قدیم واقع در شهر قدیم و برخی دیگر از پروژه های سرمایه گذاری شهری از اهم موضوعاتی بود که شهردار لار در دیدار مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر آن تاکید کرد.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان هم در این دیدار بر کمک های سازمان به شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر تاکید کرد.

این دیدار با رایزنی های لازم در خصوص موارد مطرح شده هم اکنون ادامه دارد.

 

در دیدر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با دکتر مجید روستا، عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران خبرهای خوشی رقم خورد.

در این دیدار با توجه به گره خوردگی بافت تاریخی و بافت فرسوده شهر لار و بی نظیر بودن این نوع بافت، بر بیگیری ثبت جهانی تمام آثار تاریخی موجود و همچنین پیگیری تصویب طرح بافت تاریخی شهر لار تاکید شد.

تخصیص قیر رایگان به معابر خاکی بافت مصوب شده شهر لار، تکمیل سنگ فرش اطراف بازار قیصریه (حد فاصل چهارراه پیروزی تا میدان مدرس)، ساماندهی و تجهیز مرکز محله آرد فروشان، کف سازی و جداره سازی کوی گاله و تسهیلات برای خانه های تاریخی در تملک شهرداری لار هم، خبرهای خوشی است که در این دیدار رقم خورد.

 

دیگر دیدار داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با دکتر سید سجاد انوشه، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود.

نوسازی ناوگان سازمان آتش نشانی و همچنین ناوگان واحد خدمات شهری شهرداری، تخصیص تسهیلات، تخصیص خودرو ون به شهرداری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری از اهم مواردی بود که در این دیدار بر آن تاکید شد.

 

دیدار داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با نوراله مدبری معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور انجام شد.

با هماهنگی دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی؛ داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اصغر فرودی شهردار لار با نوراله مدبری معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور دیدار کردند.

تخصیص تسهیلات از سوی کمیته امداد به شهرداری لار با شرایط خاص به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل همگانی درونی شهری و همچنین مشارکت کمیته امداد با شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری، از اهم موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری موضوعات خُرد و کلان در تهران”

  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین