سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشتی گیر لارستانی راهی مسابقات دانشجویان جهان در روسیه شد

با بدرقه و تجلیل مسوولین لارستان، کشتی گیر لارستانی راهی مسابقات دانشجویان جهان در روسیه شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در آئینی…

با بدرقه و تجلیل مسوولین لارستان، کشتی گیر لارستانی راهی مسابقات دانشجویان جهان در روسیه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در آئینی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد، مسوولان شهرستان ضمن تجلیل از محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی، وی را برای حضور در مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان بدرقه کردند.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اشاره به اینکه نام محمدرضا عسکرپور برای همیشه در تاریخ این دانشگاه به یادگار می ماند، اظهار داشت: این دانشجوی کشتی گیر لارستانی با تلاش و اراده قوی موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های دانشجویان جهان شد.

دکتر مهدی زارع با تاکید بر اینکه حمایت های لازم از محمدرضا عسکرپور صورت می گیرد، افزود: قطعاً این موفقیت‌ها ناشی از حمایت‌های بی‌دریغ خانواده، مربیان و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است که امیدواریم با افتخارآفرینی‌های بیشتر پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، فارغ التحصیلان بزرگ و تراز اولی را در حوزه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی به کشور معرفی کرده است، تصریح کرد: امیدوارم محمدرضا عسکرپور با کسب خوش رنگ ترین مدال در رقابت های دانشجویان جهان، دل مردم عزیز کشورمان به ویژه لارستانی ها را شاد کند.

سپس سحر یادگار فرد عضو شورای اسلامی شهر لار از حمایت های همه جانبه این شورا از محمدرضا عسکرپور گفت و خاطرنشان کرد: به شایسته ترین و بهترین شکل ممکن از این کشتی گیر لارستانی توسط شورای اسلامی شهر لار تجلیل می شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لار، احمد علمدار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند و بر حمایت همه جانبه از این کشتی گیر لارستانی تاکید کردند.

در پایان این مراسم، مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال هدیه نقدی به همراه کفش کشتی کامبد خارجی از سوی هیئت کشتی لارستان و همچنین مبلغ ۳۰ میلیون توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و ۳۰ میلیون ریال از سوی اداره ورزش و جوانان لارستان به محمد رضا عسکرپور اهدا شد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان روز سوم و چهارم شهریور ماه در شهر یکاترینبورگ کشور روسیه برگزار می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین