جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

از موکب‌داران لاری در اربعین حسینی تشکر می‌کنم

امام جمعه لار با تقدیر از عملکرد دولت، فراجا و نیروهای امنیتی در طرح‌ریزی خلق هر چه بهتر حماسه بزرگ اربعین، خاطر نشان کرد: از مردم لارستان برای برپایی ۲…

امام جمعه لار با تقدیر از عملکرد دولت، فراجا و نیروهای امنیتی در طرح‌ریزی خلق هر چه بهتر حماسه بزرگ اربعین، خاطر نشان کرد: از مردم لارستان برای برپایی ۲ موکب بنت‌الحسین و ۱۴ معصوم در آئین اربعین حسینی تقدیر و تشکر می‌کنیم که بنا به گفته مسئولان موکب‌های لار از حیث خدمت‌رسانی، نظم و انضباط در برنامه‌ها سرآمد هستند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار سالروز رحلت جانگداز حضرت محمد(ص) را تسلیت گفت و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اهل‌بیت عصمت و طهارت را از غربت خارج کرده است، اظهار داشت: طاغوتیان قرآن کریم را وسیله‌ای کردند برای حکومت‌های ضدقرآنی و مفسران حقیقی قرآن را با بهانه‌ها و توطئه‌ها عقب راندند و قرآن را از صحنه خارج کردند و حکومت عدل الهی را که یکی از آرمان‌های این کتاب مقدس است، خط بطلان کشیدند.

وی با استناد به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه مسئولان بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است، افزود: مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مسئولین را از وظیفه‌ای که برعهده دارند، منصرف کند، خیانتی سهمگین را بدنبال دارد و باید جمهوری اسلامی تمام توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم کند و رفاه مردم درجه یک باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه حضور بیش از ۴ میلیون نفر از ملت ایران در حماسه بزرگ اربعین را ستود و تصریح کرد: دشمن هرچه از مکر و حیله داشته را برای تضعیف حرکت اربعین به میدان آورد اما اربعین یک سیل و موج عظیمی بود که همه کثافت‌ها را شست و برد و آنها نتوانستند غلطی بکنند و حضور میدانی مردم در این مراسم ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

امام جمعه لار با تقدیر از عملکرد دولت، فراجا و نیروهای امنیتی در طرح‌ریزی خلق هر چه بهتر حماسه بزرگ اربعین، خاطر نشان کرد: از مردم لارستان برای برپایی ۲ موکب بنت‌الحسین و ۱۴ معصوم در آئین اربعین حسینی تقدیر و تشکر می‌کنیم که بنا به گفته مسئولان موکب‌های لار از حیث خدمت‌رسانی، نظم و انضباط در برنامه‌ها سرآمد هستند.

وی حادثه ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۷ در جنایت حکومت خونخوار پهلوی در کشتار جمع زیادی از هموطنان در جمعه سیاه را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام موسوی با اذعان به اینکه نظام اسلامی در موضوع تولید علم و دانش از جهت کمی و کیفی یک کارنامه درخشان دارد، عنوان کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، نهضت سوادآموزی و غیره خدمات بزرگی ارائه کرده‌اند.

وی بار دیگر رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت عرض کرد و برلزوم برپایی مراسم‌های عزاداری و مجالس ذکر و مدح اهل‌بیت(ع) تأکید کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “از موکب‌داران لاری در اربعین حسینی تشکر می‌کنم”

  1. ناشناس گفت:

    مردم ايران نسبت به اقا امام حسين(ع) عشق مي ورزند. نام وياد اقا امام حسين(ع) عبادت است بشرطي كه راه اقا امام حسين(ع) را بشناسيم وبه همان راه برويم وان شناخت است ومعرفت

  2. ناشناس گفت:

    ضمن تشكر از موكب داران لاري كه زحمت كشيدند وراه براي راهيان نور هموار كردند. بارالها ما را درتحقق اهداف اقا امام حسين هدايت و عنايت فرما . بار الها عنايت فرما كه راه كربلا كه رفتيم راه اقا امام حسين (ع) باشد . بارالها در شناخت و معرفت اقامون امام حسين(ع) به ما كمك بفرما

  3. حکایت روزگار. ما گفت:

    چنانچه همه در راه واهداف. امام حسین. باشیم خداوند ما را قبول میفرمایند در صورتیکه کارها جنبه. نمایشی. وسیاسی. داشته باشد مورد تایید حق. تعالی. نیست آنچه امروزه از دزدی واختلاس وگرفتاریهای معیشتی. مردم. به چشم. میبینیم حکایت. دیگری. است. از. اوضاع. روزگار ما. خدا. خودش. رحم. نماید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین