دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لطفا به دادمان برسید؛ پشه‌ها امان‌مان را بریده‌اند

عده‌ای از شهروندان با تهیه دست‌نوشته‌ای خواهان رسیدگی به رودخانه پارک حاشیه به منظور رفع مشکل حشرات موذی و پشه‌ها شده‌اند‌. به گزارش میلاد لارستان، عده‌ای از شهروندان با تهیه…

عده‌ای از شهروندان با تهیه دست‌نوشته‌ای خواهان رسیدگی به رودخانه پارک حاشیه به منظور رفع مشکل حشرات موذی و پشه‌ها شده‌اند‌.

به گزارش میلاد لارستان، عده‌ای از شهروندان با تهیه دست‌نوشته‌ای خواهان رسیدگی به رودخانه پارک حاشیه به منظور رفع مشکل حشرات موذی و پشه‌ها شده‌اند‌.

در این نامه آمده است:

شهردار محترم شهر لار، سلام و عرض احترام فراوان

لطفا به دادمان برسید!!

جنابعالی مکررا در تمامی جلسات حضوری و فضای مجازی اعلام نموده اید منتظر پیشنهادات و انتقادات شهروندان میباشید ، ضمن تشکر از جنابعالی، خدمتتان عارض شویم، در چند سال گذشته شهر لار خاصه شهرجدید که معروف به شهر بدون کوچه بوده است، در این چند وقت اخیر به شهری پر از پشه تبدیل شده است.

جناب شهردار به دادمان برسید. رودخانه سمت پارک حاشیه که قبلا در خیابانهای اطراف پارک حاشیه پر از حشرات موزی بود الان این حشرات تا قسمتهای محدوده مسجد النبی(ص) و دارایی و استادیوم هجوم آورده اند و به گمان مردم فقط بدلیل آب کثیف موجود در این رودخانه فصلی و همچنین جوی های خاکی خیابانها، که محل تجمع انواع حشرات شده است.

آقای شهردار بفکرمان باشید. حداقل مثل چند ده سال پیش با همکاری بهداشت اقدام به سمپاشی شود یا نسبت به شیب دادن کف رودخانه فوق تدابیری اندیشیده شود تا آب بصورت مرداب در این رودخانه متوقف نشود تا از رشد و نمو انواع حشرات و موجودات جلوگیری بعمل آید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “لطفا به دادمان برسید؛ پشه‌ها امان‌مان را بریده‌اند”

  1. ناشناس گفت:

    واقعا باید فکری به حال رودخانه سمت پارک حاشیه کرد تا شعاع حداقل پانصد متری این رودخانه محل تجمع انواع حشرات موذی شده است ومردم داد و بیداد دارن . باید کار اصولی کرد و نسبت به شیبدار کردن رودخانه و همچنین تنقیه پلها اقدام شود

  2. سلمان گفت:

    میگن سمپاشی شده ولی هنوز پشه ها زیاد هستند و درصدی کم شده . چرا فکری به حال رودخانه نمیشه . از میلاد لارستان درخواست داریم پیگیر موضوع باشن

  3. ناشناس گفت:

    الان چی آیا اقدام ارتباط به این قضیه صورت گرفته یا ن لطفا به دادمان برسید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین