یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

سوارکاران در گراش تاختند

نخستین دوره رقابت های اسب سواری کورس پاییزه به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعیین نفرات برتر در شهرستان گراش از توابع استان فارس پایان یافت. به گزارش میلاد لارستان،…

نخستین دوره رقابت های اسب سواری کورس پاییزه به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعیین نفرات برتر در شهرستان گراش از توابع استان فارس پایان یافت.

به گزارش میلاد لارستان، رئیس کمیته کورس و اسبدوانی هیات سوارکاری استان فارس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکار ها ۲۹ سوار کار در پنج رده مختلف با هم به رقابت پرداختند.

مهدی دانشور ادامه داد: در رده امتیاز دار، اسب فرمانروا با سوارکاری محمد حسین خوشاب از شهرستان گراش اول شد، اسب ریو با سوارکاری جواد محمودنژاد از شهرستان میناب به مقام نایب قهرمانی رسید و اسب ماه پیشونی با سوارکاری امیر ارسلان آتشبار از شهرستان گراش هم بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین در رده قهرمانان نیز اسب میزبان با سوارکاری جواد محمودنژاد از شهرستان میناب، اسب نیتروژن با سوارکاری معین ذاکری از میناب و اسب زلزله با سوارکاری نورالدین استواری از شهرستان گراش به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رده آزاد، اسب اتم با سوارکاری صادق دریابر از شهرستان بستک نشان طلا گرفت، اسب فانتوم با سوارکاری محمد بذر افکن از شهرستان اوز به نشان نقره دست یافت و اسب موج سیاه با سوارکاری امیر علی پاگیر از گراش هم برنز گرفت.

دانشور ادامه داد: در اسب نژاد عرب، اسب والدرما با سوارکاری محمد حسین خوشاب از شهرستان اوز به مقام قهرمانی دست یافت، اسب یوهانا با سوارکاری بنیامین نویدی از خور لارستان عنوان دوم به خود اختصاص داد و اسب تایگر با سوارکاری محمد بذر افکن از شهرستان اوزبه مقام سومی بسنده کرد.

وی گفت: سوارکاران شهرستان بستک و میناب از توابع استان هرمزگان به عنوان میهمان در این رقابت ها شرکت داشتند.

در پایان این رقابت ها جوایز نفرات برتر اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین