جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد:

رشد 14 درصدی تردد مسافر از فرودگاه بین المللی لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از رشد ۱۴ درصدی تردد مسافر از این فرودگاه در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ خبر داد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از رشد ۱۴ درصدی تردد مسافر از این فرودگاه در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، عنایت‌الله انصاری‌فرد با اشاره به آمار مقایسه‌ای از سال‌های ۹۳ و ۹۴ از تعداد پروازها، مسافرین و میزان جابه‌جایی بار در طول سال ۹۴ اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش همکاران در بخش‌های مطرح شده شاهد رشد مناسبی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ در مجموع ۱۸۵۸ پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شده است، افزود: این تعداد پرواز در مقایسه با سال ۹۳، رشد ۴ درصدی داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۵۳ هزار و ۴۹۹ مسافر از طریق این فروگاه جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: تعداد مسافرین در سال ۹۴، ۱۴ درصد افزایش داشت.

انصاری‌فرد با اشاره به رشد ۱۱ درصدی جابه‌جایی بار از فرودگاه لارستان، بیان کرد: در این مدت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ تن بار از این فرودگاه جابه‌جا شده است.

وی با تأکید بر نقش سرویس‌دهی فرودگاه بین‌المللی لارستان به مردم منطقه جنوب کشور و استان فارس، افزود: درحال حاضر پروازهای فرودگاه لارستان توسط  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی فلای دبی و ایر عربیا  به مقاصد دبی، شارجه، کویت، قطر و تهران صورت می‌پذیرد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: از یکم تا هفتم فرودین ماه امسال، تعداد ۵ هزار مسافر از طریق فرودگاه لارستان جابه‌جا شدند.

وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح و بهره‌برداری از ترمینال جدید پروازهای خارجی در اوایل سال ۹۵ ارائه خدمات و افزایش پروازهای فرودگاه لارستان بهبود یابد.

خبرنگار: روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین