جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

سرای جهاندیدگان مهر لارستان میزبان 6 استان کشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سالمندان سرای جهاندیدگان مهر شهرستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت سال نو…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سالمندان سرای جهاندیدگان مهر شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت سال نو علی اکبر نجیب زاده به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، تنی چند از مسئولین ادارات، معتمدین و خیرین، با حضور در سرای جهاندیدگان مهر لارستان با سالمندان، اعضاي هیئت مدیره، مدیر عامل و پرسنل این مرکز دیدار و به پدران و مادران ساکن این کوی مهر، ادای احترام کرد.

در این دیدار محمد ابراهیم روشن ضمیر مدیر عامل سرای جهاندیدگان مهر سالمندان لارستان  در سخنانی خاطر نشان کرد: این مرکز توسط چهره ماندگار عرصه ی خیر اندیشی مرحوم حاج سید عبدالرحیم هاشمی زاده ساخته شده است که شامل ۳ فاز مجزا می باشد.

وی افزود: در حال حاضر در سرای جهاندیدگان مهر لارستان ۷۰ سالمند از استانهای تهران، فارس، هرمزگان، کهگیلویه بویراحمد، آذربایجان، بوشهر و… که بیشترین آنها از استان فارس هستند، حضوردارند. روشن ضمیر ادامه داد: از این تعداد ۲۷ نفر سالمند لارستانی در این مرکز نگهداری می شوند.

مدیر عامل سرای جهاندیدگان مهر سالمندان لارستان با تاکید بر اینکه این مرکز با کبود شدید مالی مواجه است از همه خیرین سخاوتمند شهرستان خواست که به این مرکز نیز توجه ویژه ای داشته باشند و خود را در این کار خدا پسندانه سهیم بدانند.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی از اعضاي هیئت مدیره، مدیر عامل و پرسنل زحمت کش این مجموعه تقدیر کرده و خطاب به پرسنل این مرکز گفت: کار شما کار سختی است که قطعا اجر و ثوابتان پیش خداوند تبارک و تعالی محفوظ است. نجیب زاده در پایان هدایایی به رسم یادبود به سالمندان و پرسنل این مرکز اهدا نمود.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه شادی و خرسندی پدران و مادران سالخورده از دلجویی دیدارکنندگان در چهره ی آنان هویدا بود.

از نکات جالب توجه این دیدار این بود که هرکدام از این سالمندان به نوعی استعدادهای درخشان خود را بروز می دادند یکی خیلی زیبا نی و فلوت می زد، یکی آواز می خواند، یکی خیلی زیبا به مسئولین خیر مقدم می گفت و دیگری هم با زبانهای مختلف دنیا از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و… حرف می زد و دیگری قرآن را زیبا تلاوت می کرد و یکی شعر می خواند و دیگری خیلی زیبا نقاشی می کشید و یکی هم خطاطی می کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین