جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
مدیرعامل سرای جهاندیدگان مهر لارستان

نیاز به احداث سالن چند منظوره/جایگاه دوم سرای سالمندان لارستان در کشور

میلاد لارستان: مدیرعامل موسسه خیریه سرای جهاندیدگان مهر لارستان با بیان اینکه احداث سالن چندمنظوره جهت انجام فعالیتهای مختلف در طول فصول سال از نیازهای جدی این مرکز است، گفت: موسسه خیریه سرای سالمندان لارستان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته پس از سرای سالمندان کهریزک در کشور جایگاه دوم را کسب کند.

مدیرعامل موسسه خیریه سرای جهاندیدگان مهر لارستان با بیان اینکه احداث سالن چندمنظوره جهت انجام فعالیتهای مختلف در طول فصول سال از نیازهای جدی این مرکز است، گفت: موسسه خیریه سرای سالمندان لارستان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته پس از سرای سالمندان کهریزک در کشور جایگاه دوم را کسب کند.

ابراهیم روشن ضمیر در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تبریک هفته سالمند، اظهار داشت: سرای سالمندان لارستان با همت بلند و خیرخواهانه خیراندیش بزرگ مرحوم مغفور سیدعبدالرحیم هاشمی زاده در سال ۸۶ و با اعتبار ۱۰میلیارد ریال و در زمینی به وسعت ۱۳ هزار مترمربع و با زیر بنای بیش ۴ هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ظرفیت کلی سرای سالمندان هاشمی زاده  ۱۰۰نفر (۶۰ زن و ۴۰ مرد) است که هم اکنون از این تعداد ظرفیت ۷۰ نفر( ۴۰ زن و ۳۰ مرد) از ۷ استان کشور پذیرش شده اند که از این تعداد نیز ۴۷ نفر بلا صاحب هستند.

مدیرعامل موسسه خیریه سرای جهاندیدگان مهرلارستان، با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان فارس به ازای هر سالمند ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می کند، تصریح کرد: خانواده سالمندان صاحبدار به تناسب وضعیت مالی تا ۶۶۰ هزار تومان پرداخت می کنند و مابقی هزینه های این موسسه که قابل توجه نیز است توسط مردم خیراندیش و نیکوکار تامین می شود.

وی ادامه داد:جهت سالمندان در لارستان در طول سال خدمات متنوعی از قبیل پزشکی، پرستاری و دارویی، روانشناسی، فیزیوتراپی، فرهنگی، برنامه های شاد مذهبی و ورزشی صورت می گیرد.

روشن ضمیر با اشاره به اینکه سرای سالمندان لارستان بدلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته پس از سرای سالمندان کهریزک در کشور جایگاه دوم را کسب کند، یادآور شد: مردم و خانواده ها می توانند صبح و عصر روزهای فرد در طول هفته با سالمندان از نزدیک دیدار داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در سرای سالمندان لارستان تعداد ۱۴ نفر نیرو اداری در بخش های مختلف حسابداری، روانشناسی، پرستاری ، آشپزخانه و … مشغول به خدمت هستند، افزود: در این راستا تعداد مراقبین خواهر کافی است اما متأسفانه با کمبود نیروی مرد مواجه هستیم.

وی با دعوات از کسانی که مایل به همکاری افتخاری با موسسه خیریه سرای سالمندان لارستان هستند، تصریح کرد: نیک اندیشان نیز می توانند کمک های نقدی خود را نزد بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۵۷۸۴۵۹۳۰۰۰ و قرض الحسنه شهرقدیم فلکه مدرس به شماره حساب ۶۵۰ واریز کنند.

مدیرعامل خانه سالمندان لارستان، گفت: علاقمندان می توانند جهت آگاهی از فعالیت های سرای جهاندیدگان مهر لارستان به پایگاه اطلاع رسانی Mehr- lar. Ir  مراجعه کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات پیش روی خانه سالمندان لارستان، تصریح کرد: آسفالت خیابان ورودی این موسسه نیاز توجه مسئولین ویژه مسئولین است.

روشن ضمیر با بیان اینکه احداث سالن چندمنظوره جهت انجام فعالیتهای مختلف در طول فصول سال از نیازهای جدی سرای سالمندان لارستان است، ادامه داد: ساخت سالن فیزیوتراپی و کاردرمانی، تهیه تختها و لوازم بیمارستانی، وسایل جدید فیزیوتراپی، ارزاق جهت اغذیه مناسب و نقدینگی و حمایتهای مالی به دلیل شبانه روزی بودن سرای سالمندان لارستان از جمله نیازهای این مرکز خیریه است.

وی اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای احداث سالن های ذکر شده این مرکز در اختیار خیرین قرار داده می شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین