پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رتبه نخست کمیته تحقیقات‌وفناوری دانشجویی علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاههای تیپ ۳

کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاه های تیپ ۳ به رتبه نخست دست یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در…

کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاه های تیپ ۳ به رتبه نخست دست یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، در دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در مهر ماه سال جاری برگزار شد، کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاههای تیپ ۳ توانست به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جهرم، مقام برگزیده را به خود اختصاص دهد.

در پی فعالیت های چشمگیر و پیشرفت های قابل توجه و ۳۵۰ درصدی این کمیته از سال گذشته تا کنون، با کسب نمره عالی از سوی شورای سیاست‌گذاری تحقیقات دانشجویی کشور، توانست رتبه نخست این جشنواره را در میان کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی ۳۳ دانشگاه تیپ ۳ کسب نماید.

در این جشنواره که حامد دلام، سرپرست کمیته و رضا زارع دبیر کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه حضور داشتند از میان ۳۳ دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۴ دانشگاه لارستان، ایلام، فسا و جهرم به مرحله نهایی راه یافته و نامزد برترین ها در این جشنواره شدند که پس از اعتبار سنجی ها و بررسی دقیق داوران، در نهایت دانشگاه علوم پزشکی لارستان و جهرم به شکل مشترک به رتبه نخست دست یافته و با لوح تقدیر و تندیس از سوی دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل شدند.

گفتنی است جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همزمان با بیست و چهارمین کنگره ملی سالیانه و دهمین همایش بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در تاریخ ۱۲ الی ۱۴ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در تهران برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رتبه نخست کمیته تحقیقات‌وفناوری دانشجویی علوم پزشکی لارستان در میان دانشگاههای تیپ ۳”

  1. زهرا گفت:

    به امید ارتقای علوم پزشکی لارستان به دانشگاه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین