یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری جلسه مشاورین، معاونین و مربیان پرورشی در لارستان

  جلسه مشاورین، معاونین و مربیان پرورشی لارستان در باشگاه فرهنگیان لارستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این نشست با…

 

جلسه مشاورین، معاونین و مربیان پرورشی لارستان در باشگاه فرهنگیان لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این نشست با حضور عبدالحمید اخوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، مهدی پرهیز سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سرگرد پاسدار امین دلخسته فرمانده بسیج دانش آموزی و مشاورین، معاونین و مربیان پرورشی حوزه لارستان و به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی برپا شد.

عبدالحمید اخوان سخنران ویژه این جلسه، ضمن تبریک خبر مسرت بخش عملیات‌های پیروزمندانه و فروپاشی قریب الوقوع رژیم غاصب صهیونیستی و سپاس و قدردانی از همه همکاران که در سال‌های قبل در مجموعه امور پرورشی فعالیت داشتند، گفت: در حوزه مدرسه که یک عنوان مقدس است، تفکیک قوایی وجود ندارد. این سخن را به معاونین آموزشی و مدیران هم یادآور می‌شویم.

وی مهم‌ترین نکته را نسبت به دانش‌آموزان یادآور شد و مدیران و معاونین پرورشی را الگوی تمام عیار دانست و افزود: دانش آموزان را فرزندان خود بدانیم تا بسیاری از مشکلات مدرسه حل شود.

اخوان اضافه کرد: دانش آموزان را تمام و کمال در مسئله آموزش و پرورش و فرهنگی سوق دهید و از ظرفیت‌های فرزندانمان در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و انجمن اسلامی و شورای مدرسه استفاده کنید.

وی افزود: امروز افتخار ما این است که برخی از مسئولین شهرستانی و استانی از دانش آموزان مسئولیت پذیر دیروز مدارس لارستان بودند.

سند تحول بنیادین دومین بخش از سخنان مدیر آموزش و پرورش لارستان با معاونین پرورشی بود.

وی مسئولیت معاونین را در اجرای سند تحول بنیادین مهم و اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: از همکارانم در حوزه‌های پرورشی و تربیت بدنی خواهشمندم تمامی اهتمام خود را برای اجرای سند تحول بنیادین قرار دهند.

معاون مدیرکل به شرح سند بنیادین پرداخت و افزود: یکی از مهم‌ترین اصل سند تحول، برپایی نماز جماعت در تمامی مدارس علی الخصوص مقاطع متوسطه با توجه به ظرفیت نمازخانه است؛ که می‌بایست معاونین با رویکرد و نگاه ویژه‌ای و با دعوت از دانش آموزان برای اقامه نماز، به این مسئله مهم، بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در بحث ساحت تربیت اقتصادی وحرفه‌ای نیز می‌بایست نگاه متفاوت را برای دانش آموزان در نظر گرفت و بعضی از رویدادها و دستاوردها در سال تحصیلی را در معرض نمایش قرار داد تا مسئولین و دانش آموزان از آنها استفاده کنند.

اخوان اضافه کرد: در مبحث ساحت تربیت علمی و فناوری که در حوزه آموزشی است می‌بایست معاونین پرورشی هم در این حیطه همکاری لازم را داشته باشند.

عبدالحمید اخوان، از دیگر مباحث مهم و ارزشمند این سند را ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی خواند و عنوان کرد: دانش آموزان را به نماز جمعه، راهپیمایی، سرودهای دسته جمعی و دیگر رویدادها دعوت کنیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان مبحث زیستی و بدنی را پنجمین بحث جلسه خود قرار داد و گفت: حوزه تربیت بدنی نباید فراموش شود و شما به عنوان نماینده ما در مدارس می‌بایست ساعت‌های ورزشی را با ساعت‌های دیگر درسی همسو کنید و به سوی ساعت های آموزشی حرکت دهید.

ساحت زیباشناختی و هنری از آخرین و ششمین بحث مدیر آموزش و پرورش لارستان در تشریح سند تحول بنیادین بود که به معاونین و مربیان پرورشی یادآور شد و افزود: دانش آموزان را به رویدادهای روز و مباحث هنری آماده‌سازی کنیم و آنها را برای ترسیم آینده زیبا و هدفمند یاری دهیم.

عبدالحمید اخوان در پایان سخنان خود از تمامی همکاران خود در قبل و بعد در امور حوزه تربیت بدنی و پرورشی دانش‌آموزان این آینده سازان فردای ایران اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین