جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

دستور استاندار فارس در پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی به ‌فرهنگیان

استاندار فارس دستور پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به ‌فرهنگیان استان را صادر کرد و گفت: جامعه فرهنگیان ‌سرمایه اصلی کشور هستند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی…

استاندار فارس دستور پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به ‌فرهنگیان استان را صادر کرد و گفت: جامعه فرهنگیان ‌سرمایه اصلی کشور هستند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی استانداری فارس عنایت‌ا… رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بسیاری از مصوبات این شورا تاکنون عملیاتی شده است، باید دلایل اجرایی نشدن سایر مصوبات نیز به منظور پیگیری رفع مشکلات بررسی و اعلام شود. وی بر اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی در سطح دانش‌آموزی تاکید کرد و افزود: انس با قرآن بهار دل‌ها و از راهکارهای موثر در ایجاد نشاط اجتماعی است، توجه به این مسابقات در سطوح مختلف آموزشی کشور نشان از توجه ویژه به فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

استاندار فارس جامعه فرهنگیان را به عنوان سرمایه اصلی کشور توصیف کرد و گفت: اگر به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم و یا می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و مشکلات مختلف را رفع کنیم باید به فرهنگیان توجه ویژه داشته باشیم چراکه تربیت نیروی انسانی اثرگذار در جامعه به دست این قشر انجام می‌شود. پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به هر یک از فرهنگیان متقاضی و ایجاد زمینه پرداخت سایر تسهیلات از دیگر مواردی بود که استاندار فارس در این جلسه بر لزوم پیگیری و اجرایی شدن آن تاکید کرد.

استاندار فارس برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را حائز اهمیت دانست و بر لزوم تقدیر و تجلیل از این خیران ارزشمند تاکید کرد. رحیمی همچنین خواهان برنامه‌ریزی دقیق از ابتدای سال برای پرداخت شدن سهم ۵ درصد آموزش و پرورش و سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمدهای شهرداری‌ها شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین