سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کارستان کمیسیون تلفیق مجلس در بودجه برای فرهنگیان

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مصوبه روز گذشته کمیسیون تلفیق برای فرهنگیان را بسیار مهم دانست. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت محمد بیرانوندی  با اشاره…

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مصوبه روز گذشته کمیسیون تلفیق برای فرهنگیان را بسیار مهم دانست. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت محمد بیرانوندی  با اشاره به مصوبه مهم نشست روز گذشته کمیسیون تلفیق، اظهار کرد: به پیشنهاد نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات در کمیسیون تلفیق، مقرر شد درآمد حاصل بند (د) تبصره ۱۶ به دو برابر افزایش یابد. نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابر این بند قانونی، دولت مکلف است از طریق خزانه‌داری کل کشور، ماهانه معادل ۲ درصد (افزایش رقم یک درصد به ۲ درصد) از یک دوازدهم هزینه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی سود ده وابسته به دولت را از حساب‌های آنها برداشت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ مجلس تصریح کرد: این مصوبه که با اهتمام و تلاش نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسید با هدف هزینه کرد این رقم برای فرهنگیان به تصویب رسید تا در بخش هزینه‌ای به اعتبارات آموزش و پرورش اضافه شود.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار امیدواری کرد که این مصوبه  تلفیق با نظر مثبت نمایندگان در صحن مجلس نیز به تصویب برسد تا کاری مهم برای فرهنگیان صورت گرفته باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین