پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

مسکن ملی فرهنگیان،‌تجهیزات سرمایشی و تخصیص نیروی بومی منطقه سرخط درخواست حسین زاده از وزیر آموزش و پرورش

در دیدار مجمع نمایندگان فارس با وزیرآموزش و پرورش  معیشت و مشکلات فرهنگیان فارس مورد بجث و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی…

در دیدار مجمع نمایندگان فارس با وزیرآموزش و پرورش  معیشت و مشکلات فرهنگیان فارس مورد بجث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در بخشی از این نشست حسین زاده نماینده مردم  بر نیاز توجه ویژه به ارتقاء وضعیت معیشت و رفاه فرهنگیان ذیل سند تحول بنیادین تاکید کرده و اظهار داشت: امروز دغدغه‌هایی همچون بحث حقوقی و مالی در آموزش و پرورش وجود دارد که بنیادین است و اگر سند تحول بنیادین به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد، قطعاً این مشکلات حل می‌شود.

وی در خصوص وضعیت طرح اقدام ملی مسکن ویژه فرهنگیان در استان فارس و موانع موجود عنوان کرد: عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن ویژه فرهنگیان در بسیاری از استان ها وارد فاز اجرایی شده و بعضاً اسکلت ساختمان ها نیز به اتمام رسیده است، اما اجرای این طرح در استان فارس همچنان در پیچ و خم روال اداری معطل مانده است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به حضور فعال خیرین مدرسه ساز در جنوب فارس و توافقات صورت گرفته میان خیرین و اداره کل نوسازی مدارس در جهت تامین اعتبار تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس اظهار داشت: طی توافق صورت گرفته بنا شد تا تجهیزات مدارس از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی توسط اداره کل نوسازی مدارس تامین اعتبار شود؛ اما این امر به جهت نبود اعتبارات کافی محقق نشده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۴۰۰ کلاس درس در حوزه انتخابیه فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی است، و با توجه به شروع مدارس از نیمه شهریورماه نیازمند بررسی و پیگیری ویژه در این موضوع است.

در این جلسه درخصوص ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه به اداره آموزش و پرورش، نگاه ویژه به حوزه انتخابیه در تخصیص نیروی بومی در آزمون استخدامی و تسهیل فرآیند اخذ سند ثبتی مدارس و سند واگذاری به آموزش و پرورش مدارس خیر ساز نیز ، بحث و تبادل نظر شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسکن ملی فرهنگیان،‌تجهیزات سرمایشی و تخصیص نیروی بومی منطقه سرخط درخواست حسین زاده از وزیر آموزش و پرورش”

  1. لار گفت:

    خوشبختانه نماینده محترم بسیار فعال هستند امیدوارم تلاشهای ایشان با نتیجه همراه باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین