پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

درخشش کشتی گیران لارستانی در مسابقات نوجوانان فارس

  مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیران تیم شهید چمران لارستان در پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان استان فارس صاحب مدال های رنگارنگ شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیران تیم شهید چمران لارستان در پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان استان فارس صاحب مدال های رنگارنگ شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم کشتی شهید چمران لارستان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز و سه عنوان پنجمی، عنوان چهارم تیمی را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها، پوریا غلامحسین نژاد با غلبه بر تمامی رقبای خود مدال طلای وزن ۶۵ کیلو را کسب کرد و رامتین روانبخش دیگر کشتی گیر لارستانی نیز مقام اول وزن ۹۲ کیلو را به دست آورد.

مسوول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه سبحان رنجبری و علی رضایی به ترتیب در اوزان ۴۵ و ۵۵ کیلوگرم عنوان دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند، افزود: همچنین ابوالفضل قربان نژاد، علی زارعی و رضا محمدی به مقام پنجمی بسنده کردند.

عسکرپور ابراز داشت: سیدمحمدقریشی به عنوان مربی و سرپرست، هدایت تیم کشتی آزاد نوجوانان لارستان را به عهده داشت.

مسوول هیئت کشتی لارستان ادامه داد: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان استان فارس گرامی داشت زنده یاد نادر قنبری روز چهارم آبان ماه با شناخت نفرات و تیم های برتر در شیراز به پایان رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین