دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح نهضت ملی مسکن در لارستان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام نهضت ملی مسکن در لارستان به ریاست فرماندار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه…

جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام نهضت ملی مسکن در لارستان به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام نهضت ملی مسکن در لارستان به ریاست داریوش فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اصغر فرودی شهردار لار، کریمی معاون اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شهرداران و روسای ادارات ذیربط در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان طرح نهضت ملی مسکن را یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی دولت سیزدهم دانست و گفت: عزم جدی مسئولین شهرستان بر حل مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن و شتاب بخشی به روند ساخت آن هاست.

داریوش دهقان با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در خصوص تامین مسکن مردم افزود: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بزرگ لارستان با سرعت در حال انجام است و باید در ادامه نیز به صورت جدی از طرف همه مسئولین پیگیری و دنبال شود.

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های بالقوه شهرستان خاطر نشان کرد: امروزه افزایش اجاره خانه، به یک مشکل و دغدغه ی اصلی مردم تبدیل شده است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک بزرگی به اقشار مختلف مردم بخصوص افراد نیازمند در لارستان بزرگ می کند.

در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مراحل عملیات اجرایی طرح نهضت ملی ساخت مسکن در تمامی شهرها، نحوه واگذاری زمین و انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم ادارات متولی و خدمات رسان مورد پایش و بررسی مسئولین قرار گرفت.

گفتنی است، با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و استقبال مردم لارستان بزرگ تاکنون ۱۰ هزار نفر در این طرح ثبت کرده اند که تا این لحظه مراحل استعلام ۵۵۰۰ نفر انجام گرفته است.همچنین تعداد ۱۵۰۰ نفر هم روند عقد قرارداد و پرونده سازی آنها اتمام یافته و مسکن آنها در حال ساخت است و برای مابقی نیز زمین های مورد نظر تعیین شده و مراحل اخذ نهایی در کمیته امور زیربنایی و برای طراحی توسط مشاورین و غیره در دست اقدام است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین