یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف موتورسیکلت‌های ۳۴ میلیاردی قاچاق در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال کشف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

 

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،سرهنگ سیدمحمد یوسفی، فرمانده انتظامی لارستان گفت: مأموران انتظامی لارستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران، هر ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۳۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راکبین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ یوسفی گفت: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین