یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کمک یک و نیم میلیارد ریالی خیرین خنجی به مددجویان نیازمند مسکن

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خنج از کمک ۱٫۵ میلیارد ریالی خیرین این شهرستان جهت احداث ساختمان مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خنج از کمک ۱٫۵ میلیارد ریالی خیرین این شهرستان جهت احداث ساختمان مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

 به گزارش میلاد لارستان، علی شهابی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین جهت کمک به مددجویان نیازمند یکی از برنامه های مهم امداد است، اظهار داشت: با توجه به کمکهای خیرین، این نهاد در تلاش است تا با جذب بیشتر کمکها، آنها را به موقع هزینه کرده و به دست نیازمند واقعی برساند.

 وی ادامه داد: یکی از برنامه های کمیته امداد شهرستان خنج استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت و تکمیل مسکن مددجویان است که در اسفند ماه سال گذشته به همت خیرین به ۲ نفر از مددجویان در این زمینه کمک شده است.

 شهابی با قدردانی از خیرین شهرستان خنج با اعلام اینکه این کمکها نزدیک به ۱٫۵ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ۵۷۰ میلیون ریال آن برای خرید یک قطعه زمین ۲۲۸ متری و ۹۱۸ میلیون ریال آن جهت ساخت واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین