جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در لار دوره مربیگری برگزار می‌کند

رئیس هیات فوتبال لارستان از برگزاری دوره پيشرفته دانش افزایی مربيگري فوتسال با حضور حسين شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

رئیس هیات فوتبال لارستان از برگزاری دوره پيشرفته دانش افزایی مربيگري فوتسال با حضور حسين شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال لارستان به درخواست حسین طارمی زاده مسئول هیات فوتبال لارستان از مهدی تاج ریاست فدراسیون در نشست هماهنگی برگزاری دیدار تدارکاتی فوتسال بین تیم های ملی ایران و روسیه، مبنی بر برگزاری یک دوره دانش افزایی فوتسال در شهر لار برای مربیان شهرستان، طی هماهنگی بعمل آمده توسط ریاست محترم فدراسیون یکی از چهره های شناخته شده این رشته نیز با سایر بزرگان فوتسال کشور در شهر لار حضور خواهند یافت تا دوره مربيگري پيشرفته فوتسال با حضور این مدرس فيفا در لارستان برگزار گردد.

سکاندار هیات فوتبال لارستان افزود: اين دوره در قالب يك كلاس توجيهي ويژه مربيان فوتسال با حضور حسین شمس سرمربي پرافتخار سابق تيم ملي فوتسال كشورمان در تاریخ ۲۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين دوره آموزشي و توجيهي بيش از ۱۵۰ مربي فوتسال از استان فارس شركت خواهند کرد که سهم شهرستان لارستان ۵۰ مربی می باشد که می بایست در این کلاس ثبت نام کرده تا با آخرين پيشرفت‌هاي علمي مربيگري فوتسال آشنا شوند.

حسین طارمی زاده بيان داشت: در پايان دوره آموزشي و توجيهي ، به شرکت کنندگان گواهی و مدرک معتبر از سوی فدراسیون با مهر و امضا مهدی تاج و همچنین حسين شمس مدرس فدراسيون بين المللي فوتبال، تقدیم خواهد شد.

وي با اشاره به تلاش هيئت فوتبال لارستان در راستاي توسعه امر آموزش با هدف بالابردن سطح دانش مربيان فوتبال و فوتسال استان تاكيد كردند لارستان شهرستانی فوتسال خيز است که علاقه مندان و استعدادهای زیادی به این رشته در این منطقه حضور دارند و بايد مربيان همگام با پيشرفت‌هاي فوتسال دنيا از آخرين فنون و دانش‌هاي روز فوتسال دنيا آگاه باشند تا جايگاه خود را حفظ كنند.

حسین طارمی زاده با اشاره به حضور این مربی بزرگ در لارستان افرودند: دانش‌افزایی و ارتقای علمی مربیان در گرو برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان برجسته است.

تاکید کردند مربیان که نقش اصلی در توسعه فوتسال دارند برای فراگیری هیچگاه زمان را از دست ندهند چرا که فراگیری دانش روز توسط مربیان، زمان نمی‌شناسد و موضوعی اساسی است که باید به صورت مرتب و منظم تداوم داشته باشد و از آنجا که آموزش، لازمه پیشرفت فوتسال است مربیان باید علاوه بر شرکت در دوره‌های مختلف و مستمر اهل مطاله باشند و دانش خود را بر اساس آخرین یافته‌های علم مربیگری به روز کنند.

لازم به ذکر است حسین شمس در سال ۲۰۰۹ از سوی سایت فوتسال پلنت بعنوان بهترين مربي جهان انتخاب و تیم ملی ایران نیز تحت هدایت او در این سال بعنوان بهترین تیم دنیا انتخاب شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین