جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

به نمایش درآمدن کتاب‌های چاپ جدید در لار

    نمایشگاه کتاب با موضوعات جذاب و البته با چاپ جدید در پارک حاشیه لار به معرض دید علاقمندان به کتاب‌خوانی قرار گرفته است. به گزارش میلاد لارستان، یک…

 

 

نمایشگاه کتاب با موضوعات جذاب و البته با چاپ جدید در پارک حاشیه لار به معرض دید علاقمندان به کتاب‌خوانی قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، یک نمایشگاه کتاب با موضوعات جذاب و متنوع کار خود را از ۲۱ آذرماه در پارک حاشیه (بوستان ندای بهار) آغاز کرده و به مدت یک ماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به کتاب‌خوانی است.

بنا به اعلام مسوول این نمایشگاه، تعداد نزدیک به ۲ هزار جلد کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه شده و طی روزهای آتی نیز کتب بیشتری دریافت و در نمایشگاه قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتاب‌های متنوع و با تاریخ چاپ جدید یعنی از سال ۱۴۰۰ به بعد به نمایش درآمده است، افزود: در نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعات؛ کودک، نوجوان، انگیزشی و آموزشی، رمان، تاریخی، مذهبی، قرآن و ادعیه، روانشناسی، رمان نوجوان ، دفاع مقدس، سه بُعدی، ادبی، علمی و غیره برای همه سنین و سلایق در دسترس است.

این غرفه‌دار نمایشگاه کتاب با ابراز گلایه از نبود فضای فیزیکی وسیع در مراکز پرتردد شهر لار برای دائر کردن نمایشگاه در حد و اندازه بزرگتر، تصریح کرد: فضایی که در اختیار قرار گرفته بسیار کوچک است و بدلیل کمبود فضا امکان افزایش عرضه کتاب‌ها وجود ندارد.

وی همچنین از استقبال کم مردم انتقاد کرد و ادامه داد: کتاب‌های نمایشگاه دارای تنوع زیاد است و عناوین مختلفی را در برمی‌گیرد که قطعاً سلایق گوناگون را پوشش می‌دهد و به همین از لارستانی‌ها تقاضا دارم که حداقل یکبار از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

در حاشیه این نمایشگاه خبرنگار میلاد لارستان با یکی از بازدیدکنندگان درباره کیفیت کتب به نمایش درآمده به گفت‌وگو پرداخت که این شهروند با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه، اظهار داشت: کتاب‌های این نمایشگاه بسیار جذاب است و به نسبت سایر نمایشگاه‌های قبلی از کیفیت مطلوب‌تری به ویژه برای کودکان و نوجوانان در زمینه علمی و آموزشی برخوردار است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین