جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام قدردانی امام جمعه لار به مردم

در پی حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید خوشنام دفاع مقدس امام جمعه لار با صدور پیامی از همگان تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است: بِسم…

در پی حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید خوشنام دفاع مقدس امام جمعه لار با صدور پیامی از همگان تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند .

«امام خامنه ای مد ظله»

درود خدا بر همت و عزم والای شما مردم بصیر که در لحظات حساس و عرصه‌های نیاز انقلاب و نظام اسلامی ، دشمن را مقهور عظمت و بزرگی وصف‌ناپذیر و شگفت‌انگیز خود می‌کنید.

از شرکت قدر شناسانه و با شکوه آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و قدرشناس شهر لار ، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران عزیز، مسولان محترم، و به ویژه جوانان پرشور، غیرتمند، بصیر و فهیم که در مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک شهیدان عزیز و همیشه جاوید شرکت نمودند، و همچنین از کلیه دست‌اندرکاران برپایی این حماسه فاطمی، به‌ویژه، فرمانداری ویژه لارستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران ، فرماندهی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پلیس راه جنوب فارس، پلیس راهور، شهرداری، شورای شهر، هیئت های مذهبی، اصناف، ستاد تشییع شهید، خیرین عزیز، روحانیت معظم، طلاب، اساتید و مسولان مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب علیه السلام و از تمام کسانی که برگزاری مراسم نقش‌آفرین و تأثیرگذار بودند، تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم تا همگان را قدردان و حافظ سرمایه عظیم حضور ملت همیشه در صحنه قرار دهد.

«سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان»

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیام قدردانی امام جمعه لار به مردم”

  1. ناشناس گفت:

    سيد مختار موسوي خرم امام جمعه لار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین