پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

زندان لار امسال از شهر خارج می شود

مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه خروج زندان ها به بیرون از شهر در اولویت سازمان زندان ها است از درصد پیشرفت ساخت زندان جدید لار خبر داد. حشمت…

مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه خروج زندان ها به بیرون از شهر در اولویت سازمان زندان ها است از درصد پیشرفت ساخت زندان جدید لار خبر داد.
حشمت الله حیات الغیب اظهار داشت: انتقال زندان عادل آباد به بیرون از شهر، جزء برنامه ششم توسعه استان است و ردیف بودجه ای آن مشخص و از پروژه های ملی سازمان زندانهاست درصورت تأمین اعتبار، سال جدید مراحل ساخت آن شروع می شود.

وی همچنین گفت : ساخت زندان جدید نورآباد تأمین اعتبار شده و ظرف یک هفته آینده مناقصه آن برگزار و با تعیین پیمانکار بزودی مراحل ساخت فاز اول آن آغاز می شود. مدیرکل زندان های فارس در ادامه بیان کرد: زندانهای فیروزآباد و آباده نیز به خارج از شهر انتقال می یابند و زمین آنها جانمایی شده است.

حیات الغیب افزود: زندان لارستان با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی و تکمیل تأسیسات داخلی آن، امسال از شهر خارج می شود و پروژه زندان جدید آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از میزان، وی همچنین درخصوص بازداشتگاه قیروکارزین گفت: پروژه بازداشتگاه ۱۵۰نفره قیروکارزین به اتمام رسیده است و به محض تأمین نیروی انسانی و تصویب چارت سازمانی آن مرکز راه اندازی می شود. مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: زندانهای کازرون و جهرم سال های گذشته به بیرون از شهر انتقال یافته اند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “زندان لار امسال از شهر خارج می شود”

  1. موسوی گفت:

    زندان. جدید. لارستان. در محدوده. بخش. اوز. واقع. شده است. درست. بین. شهر. اوز. وگراش. ولی. در. اراضی. متعلق. به. بخش. اوز. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین