یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

گلایه شهروندان نسبت به کمبود امکانات جهت رفاه مسافرین

شهروندان نسبت به کمبود امکانات جهت رفاه مسافرین گلایه مند هستند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، جمعی از شهروندان با تهیه و تنظیم متنی خطاب به شهردار لار…

شهروندان نسبت به کمبود امکانات جهت رفاه مسافرین گلایه مند هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، جمعی از شهروندان با تهیه و تنظیم متنی خطاب به شهردار لار و اعضای شورای اسلامی شهر لار نسبت به کمبود امکانات در ورودی شهر گلایه دارند. در این متن آمده است:

با توجه به اینکه در ایام دهه مبارک فجر و عید مبعث قرار گرفته ایم ، جمع کثیری از مسافران که مقصد نهایی آنها معمولا استان هرمزگان(بندرعباس، قشم، کیش،جزیره هرمز …) می باشد، به ناچار از مسیرشهر لار عبور می نمایند و صرفا در این ایام و عید نوروز به لحاظ اقتصادی منفعت زیادی برای کاسبان شهر ایجاد کرده است که مایه خرسندی است .

اما طی بازید میدانی از ورودی شهر(محله پاقلعه و کهویه) و گفتگو با این مسافران اکثرا از خونگرمی شهروندان و نیک اندیشان شهر که در سطح کشور زبانزد خاص و عام می باشد ،به نیکی یاد می کردند اما از عدم بوستان و پارک مناسب جهت اسکان و صرف غذا و همچنین عدم سرویس بهداشتی، عدم روشنایی مناسب معابر ، عدم چراغانی و حتی عدم نصب پرچم …در این ایام بشدت #گلایه_مند و #شاکی بودند که بدرستی به این موارد اشاره و مورد تایید اهالی این دو محله هم بود.

لذا  تقاضا داریم، با عنایت به اینکه ایام عید نوروز در پیش است و شاهد حجم زیادی از مسافران نوروزی طبق معمول هر ساله می باشیم، شهرداری و شورای اسلامی شهر لار تدبیری مناسب برای رفع این کمبودها بیندیشد .

سال قبل اقداماتی مناسبی انجام نشد و ان شا الله امسال شاهد تشکیل کمیته های فعال جهت استقبال از مهمانان نوروزی ، در شان لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “گلایه شهروندان نسبت به کمبود امکانات جهت رفاه مسافرین”

  1. سید گفت:

    عزیزان شورای شهر و شهرداری
    شما که تقریبا به هیچکدام از وعده های خود عمل نکردید و هیچ پروژه اساسی در شهر لار انجام ندادید، حداقل به فکر چند عدد سرویس بهداشتی و توالت برای مسافران باشید هرچند که می دانم این هم انجام نخواهدشد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین