شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

امام جمعه لار:در بحث جوانی جمعیت ۵۰ گروه فعال فرهنگی بانوان در سطح شهر داریم

امام جمعه لار گفت: در بحث جوانی جمعیت نیز ما ۵۰ گروه فعال فرهنگی بانوان در سطح شهر داریم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ دکتر محسن…

امام جمعه لار گفت: در بحث جوانی جمعیت نیز ما ۵۰ گروه فعال فرهنگی بانوان در سطح شهر داریم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده به همراه اعضای هیئت رئیسه خود به دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم، امام جمعه شهر لار رفت و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، آغاز سال جدید را تبریک گفت و با وی به گفتگو نشست.

 

دکتر سلمان پور در دیدار با امام جمعه لار:

از حمایت های پیدا و پنهان شما از مجموعه مدیریتی دانشکده بسیار سپاسگزاریم. امروز مدعی هستیم که به ثبات و تسلط نسبی بسیار خوبی در مدیریت دانشکده رسیده ایم.

در بحث جوانی جمعیت دانشکده علوم پزشکی لارستان این افتخار را دارد که پرچم دار این موضوع در کشور باشد و آمارها این را به خوبی نشان می دهد. افتتاح کلینک ناباروری در مرکز آموزی درمانی امام رضا (ع) اتفاق بسیار مبارکی بود که رقم خورد.

در بحث تحقیقات دانشجویی قرارگرفتن بالاتر از برخی دانشگاه های تیپ ۲، موفقیت و صدرنشینی در اعتبار بخشی رشته پزشکی دانشکده های کشور رویدادهای مسرت بخشی بود که در سال گذشته رخ داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم، امام جمعه شهر لار:

امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از برکت، رحمت و خبرهای خوب برای همگان باشد، از زحمات و تلاشهای شما و خدمات ارزشمندی که در کنار هم با وحدت و همدلی و برادری، برای پیشبرد کارها ارائه می دهید، تشکر می کنم.

با توجه به چینش منطقه و اینکه افراد با نیات، افکار و سلیقه های مختلف در این مجموعه حضور دارند، آرامش دانشکده علوم پزشکی لارستان، تاثیر مستقیم بر آرامش لارستان دارد و زمانی که در یک مجموعه شهرستانی آرامش باشد، آن شفافیت مد نظر همگان نیز محقق خواهد شد.

سال اولی که بنده به لار آمدم، فضا به شدت مشتت بود و کمتر روزی بود که پیرامون دانشکده علوم پزشکی موضوعی نداشته باشیم، الحمد الله ما امروز در دانشکده علوم پزشکی لارستان شاهد یک سیر تکاملی در وحدت و همدلی هستیم که این سیر تکاملی بسیار محسوس هست، و کارها به سوی منظم شدن به پیش می رود.

اینکه رهبر معظم انقلاب می فرماید کارها باید تشکیلاتی باشد، اینکه صرفا یک چارت و لیستی از مسئولیت ها داشته باشیم نیست، بلکه لازمه تشکیلاتی شدن، تخصصی عمل کردن است که این مسئله در علوم پزشکی مشهود و ملموس است.

“الإبقاءُ عَلى العَمَلِ أشَدُّ مِن العَمَلِ، باقی ماندن به عمل و یک کار خوب سخت تر از آغاز آن کار خوب است.” صیانت از دستاوردهای خوب، هم باعث خدمت رسانی بهتر، و هم باعث نظارت موثرتر می گردد و در نهایت باعث پیشبرد اهداف کلان مجموعه می شود.

خوشبختانه ارتباط حاکم بر استان، ارتباطی توام با احترام است، ما مکلفیم وظیفه اصلی خود را انجام دهیم، چه مردم بدانند و چه ندانند، و نکته مهم اینکه ما باید داشته هایمان را بروز و ظهور دهیم و آنها را برجسته سازیم. تعداد بیمارستان ها و خانه های بهداشت مجموعه علوم پزشکی لارستان، با دیگر شهرستان هایی که ادعا دارند، قابل قیاس نیست و در برخی موارد مسئولین از این موضوع بی اطلاع هستند، اینجاست که باید عملکرد ها را برجسته نمود، آمار و داشته ها را باید بروزرسانی و بصورت برجسته ارائه داد.

در بحث جوانی جمعیت نیز ما ۵۰ گروه فعال فرهنگی بانوان در سطح شهر داریم، که این موضوع تعریف شده است. با کمک گروههای مختلف مردمی که در راستای جوانی جمعیت در شهرستان تلاش می کنند، در همکاری با علوم پزشکی اثرات ملموس تری خواهد داشت. با کمک این دوستان مشکلات شناسایی شده و راهکارهای لازم اندیشیده خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین