پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
توسط مدیر کمیته امداد لارستان صورت گرفت

تقدیر از شهردار جویم

میلاد لارستان: از تلاشها و همکاری های شهردار جویم به دلیل مشارکت در طرح نهضت مسکن سازی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان تقدیر شد .

از تلاشها و همکاری های شهردار جویم به دلیل مشارکت در طرح نهضت مسکن سازی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان تقدیر شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، به دنبال شروع نهضت مسکن سازی در کمیته امداد و نظر به اینکه شهردار جویم طی تعامل با خیرین بخش زمینه مشارکت یک میلیارد ریالی این نیک اندیشان را در ساخت ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فراهم ساخته بود،طی مراسمی با حضور مدیر کمیته امداد لارستان،رئیس و اعضای شورای شهر جویم،از مهندس قاسمی تقدیر شد .

دلاور،مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه ساخت مسکن محرومین یکی از اولویت های کاری امداد است و این مهم با مشارکت خیرین شتاب بیشتری می گیرد،نیت خیرخواهانه خیرین،اعضای شورای شهر و شهردار جویم را ستود و مشارکت بیشتر نیک اندیشان این بخش را در ادامه مسیر خواستار شد .

لازم به ذکر است در طرح نهضت مسکن سازی،ساخت ۲۰ واحد مسکونی مددجویی شهر جویم با مشارکت کمیته امداد،شهرداری جویم و خیرین بخش در دهه فجر سال قبل کلید خورد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین