پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26
از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفت

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت جهرم

میلاد لارستان: فرماندار ویژه جهرم از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به بخش صنعت در این شهرستان پس از گشایش اعتبار در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار ویژه جهرم از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به بخش صنعت در این شهرستان پس از گشایش اعتبار در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا صحراییان در حاشیه بازدید خود از ظرفیت‌های شهرک صنعتی این شهرستان و بررسی برخی مشکلات صنعتگران در این مجتمع صنعتی که با حضور برخی مسئولان مرتبط با زیرساخت‌های مرتبط و بانک‌های عامل انجام شد از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به بخش صنعت در جهرم پس از گشایش اعتبار در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در سالی که به‌نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تمام بدنه مدیریتی این شهرستان راهی جز حمایت عملی از صنعت ندارند.

وی خواستار برطرف شدن بعضی از کمبودها و مشکلات صنعتگران در مدت‌زمان کوتاه شد و بیان داشت: هیچ توجیهی برای کند شدن شتاب این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پذیرفتنی نیست و اگر با مجوز ارگان دولتی شغلی برای جوان متخصص جهرمی راه افتد باید کار تا آخر توسط رئیس آن ارگان پیگیری شود.

صحراییان در این بازدید پس از شنیدن مشکلات صنعتگران از نماینده شهرک‌های صنعتی جهرم خواست به‌صورت هفتگی گزارشی از اقدامات انجام‌شده که در این بازدید مصوب می‌شود را به فرمانداری برای انعکاس به مدیران استانی آماده کند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت جهرم”

  1. شهروند گفت:

    باید به نماینده وفرماندار لارستان تبریک گفت .

  2. شهروند گفت:

    افرین بر نماینده فعال وپر قدرت جهرم

  3. شهروند گفت:

    همچنین فرماندار زرنگ جهرم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین