شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان مطرح کرد

ساخت 200 واحد مسکونی برای محرومان در لارستان

میلاد لارستان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گفت: برای ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و واگذاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای لار و بیرم کرده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گفت: برای ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و واگذاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای لار و بیرم کرده است.

ناصر زائری در گفت‌وگو با میلاد لارستان، اظهار داشت: عمده‌ترین اهداف تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی  افزود: تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستاها و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی‌ از جمله اهداف تعیین شده برای طرح‌های هادی روستایی است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با اشاره به اینکه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت می بایست اجرا شود، تصریح کرد: لارستان دارای ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد ۸۴ روستا دارای طرح هادی یا در حال تهیه است.

وی بیان کرد: تاکنون در ۴۴ روستای شهرستان لارستان طرح هادی در قالب اجرای لبه گذاری، زیرسازی، آسفالت و محوطه سازی اجرا شده و کنترل کلیه ساخت و سازها براساس طرح هادی و نظارت این نهاد در حال اجراست.

زائری با اشاره به اینکه امسال برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان لارستان ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، گفت: برای مقاوم سازی مسکن روستایی به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۵ درصد به روستائیان تعلق می‌گیرد که این میزان در سال آینده به ۱۸۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن محرومان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و واگذاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرهای لار و بیرم کرده است، بیان کرد: ساخت پروژه مسکن ۸۰ واحدی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به لارستان با نام نخل یک و دو، ساخت ۸۸ واحد آپارتمان در شهرک اندیشه لار، احداث ۲۴ واحد مسکن محرومان در شهرک امام خمینی(ره) و ساخت ۱۰ واحد مسکن در شهر بیرم از جمله طرح‌های مسکن در کمک به محرومان بوده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین