یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

باید مجازات بی‌سابقه برای اسرائیل درنظر گرفته شود

امام جمعه لار با اذعان به اینکه اسرائیلی‌ها به شکلی ناجوانمردانه مهمان کشور ایران را ترور کردند، گفت: این‌بار می‌بایست مجازات متفاوت و بی‌سابقه برای اسرائیل و پشتیبان آمریکایی‌اش در…

امام جمعه لار با اذعان به اینکه اسرائیلی‌ها به شکلی ناجوانمردانه مهمان کشور ایران را ترور کردند، گفت: این‌بار می‌بایست مجازات متفاوت و بی‌سابقه برای اسرائیل و پشتیبان آمریکایی‌اش در نظر گرفته شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ ریاست جمهوری در هفته اخیر، اظهار داشت: ملت ایران در مشروطیت تلاش کردند، مجاهدت کردند، شهید دادند و مبارزات فراوانی انجام گرفت، اما بدلیل آنکه رهبری قدرتمند و متنفذ و مردمی بر سرکار نبود از همان اوایل کشور دچار آشفتگی شد، بیگانه‌ها دخالت کردند، خودسرهای داخلی وارد میدان شدند و حدود ۱۵ سال کشور دچار آشفتگی بود و بعد هم دیکتاتوری خشن رضاشاهی برسر کار آمد و همه زحمات ملت با روی کار آمدن پهلوی بر باد رفت.

وی حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان از طریق انتخابات را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: از طریق انتخابات سلائق مختلف پای کار می‌آیند و مردم گزینه خودشان را انتخاب کردند و برخلاف دموکراسی‌های حاکم بر دنیا که عملاَ مردم را بین دو حزب محدود می‌کنند، در جمهوری اسلامی، رقابت واقعی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در توصیه به رئیس دولت چهاردهم، تصریح کرد: دولت محترم و رئیس جمهوری می‌بایست با مردم، برای مردم و در میان مردم باشد و از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کنند.

امام جمعه لار عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس جنبش سیاسی حماس، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود به یک نکته مهم تأکید داشتند، رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست مهمان عزیز ما شهید هنیه را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد و زمینه مجازاتی سخت برای خود را فراهم ساخت. ما در این حادثه تلخ و سخت در حریم جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بدنبال آن است تا شهید کردن اسماعیل هنیه را برای خود یک فتح‌الفتوح بسازد، ادامه داد: ما باید حلقه پدافندی داشته باشیم یعنی توطئه دشمن را خنثی کنیم و بدانیم قوی‌ترین سامانه‌های امنیتی و راداری و پدافندی در دنیا آسیب‌پذیرند و احتمال رخنه در آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم ترور ناموفق ترامپ را یک شکست امنیتی برای آمریکا برشمرد و عنوان کرد: پدافند چند لایه آمریکا و اسرائیل در چند سال گذشته و ماههای اخیر نتوانست در مقابل حملات ایران در عین‌الاسد، حملات انصارالله به تل‌آویو و شهرهای مختلف و غیره بایستند.

وی با بیان اینکه موشک‌های ایران دو پایگاه «نواتیم» و «رامول» را هدف قرار دادند و بهترین رادار جاسوسی دنیا که با بهترین پدافند ضدموشکی کار می‌کند در مقابل حمله ناتوان بود، تصریح کرد: پایگاه «نواتیم» حفاظت‌شده‌ترین نقطه زمین در برابر حملات موشکی و حتی محافظت‌شده‌تر از کاخ سفید و کرملین است و ایران آنجا را در هم کوبید و به همه از جمله آمریکایی‌ها ثابت کرد که هیچ دفاعی در برابر موشک‌های ایرانی وجود ندارد و این یکی از بهترین نمایش‌های نظامی تاریخی بوده است.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه اسرائیلی‌ها به شکلی ناجوانمردانه مهمان کشور ایران را ترور کردند و به آن افتخار می‌کنند و خود را پهلوان می‌دانند، گفت: شما پهلوان‌پنبه‌اید، اگر مرد بودید، در میدان قهرمانی و پهلوانی می‌کردید و اینگونه زبونانه موضع نمی‌گرفتید.

وی با تأکید بر اینکه این‌بار می‌بایست مجازات متفاوت و بی‌سابقه برای اسرائیل و پشتیبان آمریکایی‌اش در نظر گرفته شود، اضافه کرد: باید مجازاتی در نظر گرفته شود صهیونیست‌ها را تا مدت‌ها عزادار کند.

حجت‌الاسلام موسوی ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و ۱۵۲ شهید خبرنگار در جنگ غزه را گرامیداشت و روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای لارستان تبریک عرض کرد.

امام جمعه لار در پایان کسب افتخارات توسط ورزشکاران لارستانی طی هفته اخیر در رقابت‌های ملی و بین‌المللی تبریک گفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین