یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

هیچگونه اغماض و مماشات در برابر اقدام تروریستی صهیونیستی قابل قبول نیست

  امام جمعه موقت لار با بیان اینکه درصورت عدم پاسخگویی ایران به جنایت صهیونیست‌ها، سران این رژیم دچار این توهم می‌شوند که نظام اسلامی از واکنش متقابل واهمه دارد،…

 

امام جمعه موقت لار با بیان اینکه درصورت عدم پاسخگویی ایران به جنایت صهیونیست‌ها، سران این رژیم دچار این توهم می‌شوند که نظام اسلامی از واکنش متقابل واهمه دارد، گفت: هیچگونه اغماض و مماشات در برابر اقدام تروریستی صهیونیستی قابل قبول نیست.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار از همه دست‌اندرکاران و میزبانان پیاده‌روی اربعین تمجید کرد و این حرکت را موجب جهانی شدن نهضت امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: برداشتن کمترین قدم برای بزرگداشت حضرت سیدالشهدا(ع) و مقام اهل بیت(ع)، ذخیره قبر و قیامت خواهد شد.

وی علت ناخوشایندی ماه صفر را رحلت حضرت رسول(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن(ع) اعلام کرد و افزود: افرادی که نسبت به وقوع بلایا واهمه دارند، می‌توانند صدقه بدهند، دعا کنند و بر خدا توکل کنند.

امام جمعه موقت لار شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را انسانی قدرتمند و با کمترین خطا معرفی و تصریح کرد: شهید هنیه مهمان رسمی مراسم تحلیف ریاست جمهوری و به عنوان یک دیپلمات به ایران سفر کرده بود آن‌وقت صهیونیست جنایتکار او را ترور کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران باید این جنایت را پاسخ دهد که قطعاَ خواهد داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه اگر کشور ایران جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید هنیه را پاسخ ندهد، این پیام به اسرائیلی‌ها داده می‌شود که تجاوزات و ترورهای خود را افزایش دهند، خاطر نشان کرد: اگر ترور برای اسرائیل هزینه‌زا نباشد، آن‌وقت مراکز حساس ما را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه توان پهپادی و موشکی ایران متنوع است و اگر با داشتن این قدرت از اقدام تلافی‌جویانه دست بکشیم، موازنه قدرت به نفع رژیم صهیونیستی تثبیت می‌شود و بدنبال آن هیمنه سیاسی، امنیتی و نظامی ما متزلزل می‌شود که به همین دلیل باید انتقام سخت بگیریم، ادامه داد: آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها متوجه شده‌اند که ما قاطعانه پاسخ خواهیم داد، به طور مرتب پیغام می‌فرستند که در صورت حمله عملیات محدود و کوچک انجام شود و در صورت چنین اقدامی، بازدارندگی ندارد چرا که امنیت ملی ما زخم خورده است.

امام جمعه موقت لار با اذعان به اینکه بنا به اقرار روزنامه گاردین انگلیس، قدرت مسلط بر منطقه خاورمیانه ایران است، عنوان کرد: این قدرت ایران نباید مخدوش شود بنابراین هیچگونه اغماض و مماشات در برابر اقدام تروریستی صهیونیستی قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام رمضانی با بیان اینکه درصورت عدم پاسخگویی ایران به جنایت صهیونیست‌ها، سران این رژیم دچار این توهم می‌شوند که نظام اسلامی از واکنش متقابل واهمه دارد، افزود: اندیشمندان و متفکران و فیلسوفان اروپایی معتقدند که غربی‌ها و اروپایی‌ها انسان هستند و غیراز اینها بقیه انسان‌نما هستند و بدین‌بهانه از اسرائیل و جنایت آن حمایت می‌کنند.

وی علت جنایت مداوم ۳۰۰ روزه صهیونیست‌ها در غزه را حمایت آمریکا از اسرائیل برشمرد و یادآور شد: زمینه‌ساز حوادث تلخ، آمریکایی‌ها هستند و نقش نقش حمایت‌کننده به صورت نظامی، اطلاعاتی، مهمات و غیره برعهده دارند و از طرفی نقش توجیه‌کننده و دیپلماتیک از آنان را دارند و باید بیشتر از مرگ‌براسرائیل، مرگ بر آمریکا را بیشتر و محکم‌تر گفت.

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه نتانیاهو قبل از ترور شهید اسماعیل هنیه سفری به آمریکا داشت و کنگره آمریکا در انظار عمومی این جنایتکار جنگی را بارها ایستاده تشویق کردند، گفت: باید دشمنان را بشناسیم و فکر نکنیم که آمریکا و اروپا خوبی ما را می‌خواهند و هرجا به سراغ ما می‌آیند به دنبال ضربه زدن یا دستیابی به منافع‌شان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین