شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در حاشیه دیدار کارکنان شرکت برق و امام جمعه لار:

پیشنهادی که امام جمعه لار به رئیس شرکت برق داد

کارکنان شرکت توزیع برق لارستان با امام جمعه‎ لار دیدار کردند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره برق لارستان،  در ابتدای این دیدار مهندس دامن کشان ،…

کارکنان شرکت توزیع برق لارستان با امام جمعه‎ لار دیدار کردند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی اداره برق لارستان،  در ابتدای این دیدار مهندس دامن کشان ، مدیر توزیع برق لارستان ضمن تشریح جایگاه این مدیریت در سطح استان، بر لزوم همکاری همه مشترکین و سازمانها در جهت مدیریت مصرف برق تاکید نمود.

وی سپس با تاکید بر کاهش و مدیریت مصرف برق در ساعات پیک بار تابستان از ایجاد مشوق هایی جهت مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعتی خبر داد تا ضمن رعایت در مصرف برق، مشترکین از تخفیفاتی که شرکت توزیع برق استان فارس در تابستان امسال در نظر گرفته بهره مند شوند.

دامن کشان در پایان ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در تعیین سال ۹۵ بعنوان سال اقتصاد مقاومتی و عمل، مدیریت مصرف برق را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمرده و از امام جمعه لار خواست تا در بیانات خود از تریبون نماز جمعه و مراسمات و جلسه شورای اداری، به منظور فرهنگ سازی  این نکته را مورد تاکید قرار دهد.

در پایان به پیشنهاد امام جمعه لار مقرر گردید تابلوهای فرهنگی سطح شهر که در اختیار کمیته فرهنگی شهرستان می باشد در ایام پیک بار تابستان در اختیار مدیریت برق شهرستان قرار گردد .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین