یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد:

12 تخت به بخش CCU بیمارستان امام رضا(ع) لار اضافه می‌شود

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: بخش جدید CCU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با ۱۲ تخت و اضافه شدن ۱۴ تخت داخلی به این بخش با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد تومان توسط خیران در حال اجراست.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: بخش جدید CCU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با ۱۲ تخت و اضافه شدن ۱۴ تخت داخلی به این بخش با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد تومان توسط خیران در حال اجراست.

 رامین اقتداری در گفت و گو با میلاد لارستان  اظهار داشت: بخش جدید CCU بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار با ۱۲ تخت و اضافه شدن ۱۴ تخت داخلی به این بخش با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان توسط خیران در حال اجراست.

وی از انجام آگهی مناقصه بخش‌های اورژانس و nicu بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و افزود: فضای کنونی اورژانس ۴۷۰ مترمربع بهینه‌سازی خواهد شد و در فاز جدید متراژ ۶۷۵ مترمربع با برآورد یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی به آن اضافه می‌شود. معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه کارهای نقشه‌برداری بخش nicu به اتمام رسیده است، گفت: این بخش با شش تخت و پیش‌بینی ۳۰۰ میلیون تومان و در مدت‌زمان شش ماه احداث خواهد شد که با بهره‌برداری از آن از میزان اعزام کودکان زودرس به مرکز این استان جلوگیری می‌کند.

اقتداری بیان کرد: بهینه‌سازی بخش زایشگاه در مساحت ۵۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت LDR یا همان حضور همراهان در کنار بیمار ساخته شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین