یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اتاق فکر نخبگان ایده های هدفمند و چاره ساز را ایجاد می کند

 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار و مستمر، ایجاد اتاق فکر و هم اندیشی ضروری است. مهدی زینلیان با بیان اینکه،…

 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار و مستمر، ایجاد اتاق فکر و هم اندیشی ضروری است.

مهدی زینلیان با بیان اینکه، مسئله تشکیل اتاق فکر، مسئله مفاهمه های فکری است، اظهار کرد: شناسایی و مفاهمه فکر، مانند هر چیز جدیدی، بسیار  دشوار و در حین حال کاری ممکن در حوزه انسانی است.

وی افزود: با شناسایی فکر و به تبع آن ایجاد اتاق فکر، شاکله ی مرکزی برای فکر سازان و فکر پژوهان ایجاد می شود تا متدی روش مند برای مفهوم سازی و مفهوم ستانی در جهان واقعی صورت پذیرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار لارستان تصریح کرد: به تناسب فعالیت ها و مسائل و مشکلات درحوزه های مختلف : مدیریتی، صنعتی ، خدماتی، علمی، حکومتی و غیره می توان از توانمندی های فکری نخبگان دانشگاهی و فارغ التحصیلان استفاده نمود، چرا که این کار، زمینه ی تحلیل داده ها برای نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی  غیره را فراهم و تولید ایده های هدفمند، راهکارهای بنیادین و چاره ساز را  ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه از زمانی که در لارستان مشغول به فعالیت هستم، در فرصت های مختلف و در مجامع، همایش ها و جلسات مهم مانند: کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری، به طور مکرر، در خصوص ضرورت و اهمیت ایجاد اتاق فکر و هم اندیشی و ایجاد بستر مناسب، پایدار و مستمر برای توسعه زیرساخت های لارستان، با استفاده از توانمندی های نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

زینلیان خاطر نشان کرد: در راستای تشکیل اتاق فکر نخبگان در لارستان، از کلیه نخبگان و متخصصین مجرب و صاحب فکر و دوستدار لارستان، دعوت می گردد که، نحوه همکاری و زمینه های  علاقمندی به فعالیت هایی که منجر به تسریع در روند توسعه هر چه بیشتر لارستان بزرگ در حوزه های : اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می گردد را به واحد برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان اعلام کنند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین