جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

چه مسیری در اتصال فارس به دریا مدنظر معاون سیاسی استانداری است؟

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در سفر به شهرستان خنج و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: استان فارس به دریا وصل می شود و با قرار گرفتن…

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در سفر به شهرستان خنج و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: استان فارس به دریا وصل می شود و با قرار گرفتن خنج و مناطق جنوبی فارس در مسیر اتصال محور ترانزیتی به دریا، تحولی عظیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خنج نیوز؛ هادی پژوهش افزود: اتصال استان فارس به دریا در محدوده ۱۰ کیلومتری که من دیروز از نزدیک یک بازدید میدانی از آن داشتم و مصوبه ای هم دولت در این زمینه در شورای امنیت ملی داشته است، زمینه خوبی است که خنج و مناطق جنوبی فارس در مسیر اتصال ترانزیتی به دریا قرار دهد که باعث پیشرفت و رونق اقتصادی این مناطق خواهد شد و لازم است از این موقعیت ها، حداکثر استفاده نمود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس ادامه داد: شهرستان خنج ویژگی های بسیار خوبی برای پیشرفت و عمران دارد و سرمایه داران باید با سرمایه گذاری و ایجاد صنایع بزرگ و کوچک، جهت شکوفایی وضعیت اقتصادی و بهبود معیشتی مردم، اقدام نمایند.

وی خواستار سرمایه گذاری سرمایه داران و کسانی که در آن سوی خلیج فارس اشتغال دارند در این شهرستان شد و افزود: بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

هادی پژوهش گفت: با اتصال استان فارس به دریا و قرار گرفتن خنج و مناطق جنوبی فارس در مسیر اتصال محور ترانزیتی به دریا، تحولی عظیم ایجاد خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “چه مسیری در اتصال فارس به دریا مدنظر معاون سیاسی استانداری است؟”

  1. حقیقت گفت:

    ظاهرا باز هم سر لار بی کلاه میماند…

  2. لاری گفت:

    وقتی در راس کارکار دان نباشد حرفها ی تشنج افرین وتحریک امیزچون گذشته باعث بر هم خوردن ار امش بعضی از مناطق ونا رضایتی مردم می گردد در شورای امنیت ملی امنیت تمامی مناطق اولویت اول است در دولت اعتدال و امید لا بی گری جایی ندارد

  3. m گفت:

    اتفاقا اگر هیچ جا لابی گری نشه اینجا میشه آخه آقای وزیر اطلاعات …….. بقیه با خدتون جای خالی را پر کنید . البته به نظر من به جای نگرانی برنامه ریزی و تحقیق شود چطور برای لار بتوان از این مسئله استفاده بهینه کرد .

  4. دلسوزان لارستان بزرگ گفت:

    اتفاقا لابی ولابی گری دردولت امید (ببخشید ناامید) به وفور یافت می شود یکی از آنها آمدن دولت به فارس ولابی استانداروقت ،نماینده لامردی شیرازویکی از وزراء دولت که تمامی مصوبات از آن لامردبود.بابا دیگه به این دولت امیدی نیست

  5. […] فارس (آقای پژوهش) در جلسه شورای اداری شهرستان خنج(+) (مبنی بر اجرایی شدن مصوبه اتصال فارس به دریا در آینده […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین