دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در دیدار مسئول بسیج دانشجویی فارس با روسای دانشگاههای لارستان مطرح شد:

بسیج دانشجویی مطالبه‌گری از مسئولان و گفتمان‌سازی را پیگیری می کند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در سخنانی در دیدار با روسای دانشگاه‌های  لارستان با تأکید بر پیشرفت علمی گفت: دانشگاهی می‌تواند تمدن‌ساز باشد که الزامات تمدن‌سازی را در خود داشته…

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در سخنانی در دیدار با روسای دانشگاه‌های  لارستان با تأکید بر پیشرفت علمی گفت: دانشگاهی می‌تواند تمدن‌ساز باشد که الزامات تمدن‌سازی را در خود داشته باشد و یکی از الزامات آن، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه امام راحل با نگاه راهبردی در دوم آذر سال ۶۷ فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را دادند، اضافه کرد: در آن زمان تعویض صحنه نبرد از سخت به نرم نیز در حال رخ دادن بود و امروز به تدبیر آن رهبر فرزانه بیشتر پی می‌بریم. وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر مراکز علمی و دانشگاهی است و در صورت موفقیت در این زمینه ضربه سختی بر پیکر انقلاب وارد می‌کند ادامه داد: بسیج دانشجویی مأموریت دارد تا در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباطات مؤثر در دانشگاه‌ها حرف اول را می‌زند و بدون تعامل، پیشرفتی حاصل نمی‌شود تصریح کرد: دانشجویان بسیجی، مشکلات، نارسایی‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه‌ها را مشکلات، نارسایی‌ها و پیشرفت‌های خود بدانند و کمک به دانشگاه را یک تکلیف فرض کنند. مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از بسیج دانشجویی به‌عنوان بازوی فکری، عملی و عملیاتی دانشگاه‌ها نام برد و بیان داشت: هرکسی که دلش برای نظام می‌سوزد وظیفه‌ داریم به آن کمک کنیم اما خط قرمز ما فتنه است.

قزل‌سفلی یکی از رسالت‌ها و وظایف بسیج دانشجویی را کمک به حل چالش‌های اساسی نظام عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیج دانشجویی برای تحقق شعار سال، رصد وضعیت موجود در حوزه اقتصاد، مطالبه‌گری از مسئولان، گفتمان‌سازی و آموزش در این عرصه است.

به گزارش میلادلارستان در این نشست روسای دانشگاه‌های لارستان به بیان نظرات خود در راستای چگونگی حرکت در مسیر انقلاب و حل مشکلات دانشگاه‌ها پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین