پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس عنوان کرد

حذف موانع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری فارس

میلاد لارستان: معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: تلاش بر آن داریم در بخش گردشگری تمام موانعی که سرمایه‌گذار با آن روبه‌رو است کوتاه و یا حذف شود.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: تلاش بر آن داریم در بخش گردشگری تمام موانعی که سرمایه‌گذار با آن روبه‌رو است کوتاه و یا حذف شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ محمد رستمی اظهار داشت: در فارس، شهرستان‌ها به لحاظ موقعیت گردشگری درجه‌بندی‌شده و ۱۰ شهرستان این استان در نخستین اولویت قرار دارد که فیروزآباد یکی از آن‌ها است.

وی ادامه داد: به‌صورت معمول گردشگران از مناطق و جاذبه‌هایی دیدن می‌کنند که ثبت جهانی شده باشد که باید در کنار آن مناطق دیگر را به گردشگر معرفی کنیم.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس اضافه کرد: یکی از اقداماتی که باید در مورد جذب گردشگری انجام دهیم این است که اثر یا آثار گردشگری در منطقه را ثبت جهانی کرده و ارزش مناطق را بالا ببریم.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: در این استان فرمانداران را به‌عنوان رأس هرم مدیریت گردشگری شهرستان‌ها قرار می‌دهیم، که با دارا بودن تیم مدیریتی که در شهرستان وجود دارد مسائل و مشکلات را پیگیری و ظرفیت‌ها را فعال کنند.

رستمی گفت: در این بخش تلاش داریم تمام موانعی که سرمایه‌گذار با آن روبه‌رو است کوتاه و یا حذف شود.

وی افزود: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید از ابتدا تابه‌حال این بوده که بتواند جایگاه اصلی ایران و ایرانی را در روابط بین‌الملل تثبیت کند.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس ادامه داد: تمام مدیران این استان موظف و مکلف شده‌اند که در زمینه گردشگری همکاری کنند و هر مدیری که وارد مسیر گردشگری نشود باید از ریل و خط مدیریتی خارج شود.

معاون گردشگری و امر زائران استانداری فارس اضافه کرد: استان فارس در بخش صنعت و کشاورزی با مشکلات پیش رو دیگر نمی‌تواند اقدام قابل‌توجهی انجام دهد و باید تمام مسؤولان در راستای صنعت گردشگری همکاری لازم را داشته باشند.

رستمی بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سرمایه‌گذار بروکراسی اداری در بخش گردشگری است که تلاش بر آن داریم مسائل را در این مورد کاهش دهم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حذف موانع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری فارس”

  1. . گفت:

    سلام
    بلاشک آینده فارس متعلق به شهرستان داراب خواهد بود.
    این شهرستان سحرانگیز دارای بیش از ۲۰۰ اثر تاریخی و گردشگری و تفریحی بی نظیر است که همانطور که شاهدید سالانه صدها نفر از همین لار وارد داراب میشوند.
    شهرستان داراب با داشتن این مواهب تاریخی و خدادادی گوی سبقت از همه را ربوده است و درحال تبدیل شدن به پایتخت گردشگری جنوب کشور است.
    این شهرستان پایه های بلند اقتصادی خود را برمبنای توریسم پی ریزی میکند.
    دارابگرد. اتشکده اذرخش. اتشکده اذرجو. کوه شاه نشین.قصر ایینه. قلعه مزایجان. قلعه رم. قلعه فورگ. تنگ رغز. کاسه تراشان. ابشار فدامی. تنگ کتویه. بزرگترین دشت گل جهان لایزنگان. نوایگان. مروارید و ….
    ده ها منطقه و پتانسیل بهشتی دیگر……

    • مسلمی گفت:

      داراب واقعا کلان شهری زیباست که از نظر گردشگری پهلو به پهلوی شهرهای بزرگ این کشور میزند و هماورد میطلبد.
      شک نکنید این شهرستان در حال تبدیل شدن به ثروتمندترین و جمعیت پذیرترین شهرستان فارس است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین