چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اشتغال بیش از 1 هزار نفر در کارخانه های لارستان

میلاد لارستان: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، گفت: هم اکنون در منطقه لارستان، خنج و گراش برای افزون بر یک هزار و ۲۰ نفر در قالب ۹۵ واحد صنعتی فعال اشتغال ایجاد شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، گفت: هم اکنون در منطقه لارستان، خنج و گراش برای افزون بر یک هزار و ۲۰ نفر در قالب ۹۵ واحد صنعتی فعال اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا؛ شاپور قنبری با اشاره به وجود هفت شهرک و ناحیه صنعتی در لارستان گفت: هم اینک در شهرکها و نواحی صنعتی لار، خنج، گراش، اوز، بیرم، حسن لری و پشته سنگر لارستان کار واگذاری زمین به متقاضیان انجام می شود.

وی افزود: در مجموع در شهرک های صنعتی این منطقه ظرفیت استقرار ۶۶۶ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالبرای سه هزار و ۳۳۰ نفر ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اظهار کرد: هم اکنون در منطقه لارستان، خنج و گراش برای افزون بر یک هزار و ۲۰ نفر در قالب ۹۵ واحد صنعتی فعال اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۹۹ قرارداد سرمایه گذاری در این هفت شهرک و ناحیه صنعتی منعقد شده و ۶۲ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

قنبری، اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی لار را از برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت: در این زمینه علاوه بر ۲۰ طرح عمرانی اجرا شده در دو سال اخیر، ۱۰ طرح عمرانی نیز در حال اجراست.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین