یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعزام 45 زائر لارستانی برای نخستین بار به حرم امام رضا(ع)

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از اعزام ۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ دلاور در حاشیه اعزام این کاروان زیارتی به مشهد مقدس گفت : یکی از عمده فعالیت های فرهنگی کمیته امداد شهرستان لارستان فراهم کردن زمینه زیارت حرم امام رضا(ع) برای مددجویانی است که تاکنون موفق به انجام این سفر زیارتی نشده اند.

وی مدت زمان این سفر معنوی را یک هفته عنوان کرد و افزود: تعداد ۴۵ نفر از مددجویان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند که هزینه این اردو بیش از ۸۰ میلیون برآورد گردیده که مبلغ ۵۰ ملیون  ریال آن از طریق مشارکت خیرین و مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) و ما بقی از طریق آورده مددجویان (ع) تامین شده است .

وی تصریح کرد : کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع)اجرا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان با بیان اینکه تقویت باورهای دینی عمده هدف برگزاری این اردوهاست ، گفت: این اردوهای زیارتی در ایام شعبانیه باعث ایجاد شور و نشاط معنوی ، همگرایی و ولایت پذیری در بین اقشار مختلف جامعه می شود.

دلاور افزود: این کاروان دومین کاروان مددجویان تحت پوشش و نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد است که توسط مراکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) و مسجد شیخ عظیما در سال جاری اعزام شده اند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین