شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
رییس حوزه علمیه لارستان خواستار شد

تاسیس دادگاه تجدیدنظر در دادگستری لارستان

میلاد لارستان: مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) لارستان از مدیرکل دادگستری استان فارس تقاضا کرد تا یک شعبه دادگاه تجدیدنظر در دادگستری لارستان تأسیس و از اطاله دادرسی‌ها جلوگیری شود.

مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) لارستان از مدیرکل دادگستری استان فارس تقاضا کرد تا یک شعبه دادگاه تجدیدنظر در دادگستری لارستان تأسیس و از اطاله دادرسی‌ها جلوگیری شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌ سید اکبر موسوی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رؤسای دادگستری شهرستان لارستان که با حضور مسؤولان استانی و محلی در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، با تقدیر از مسؤولان امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار در استان فارس و شهرستان لارستان، اظهار داشت: حضور معاون قضایی مدیرکل و رئیس شورای حل اختلاف جنوب استان فارس در لارستان باعث تسهیل در امور مردم این مناطق شده است.

وی وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان در جنوب استان فارس و به‌ویژه مذاهب تسنن و تشیع را زبانزد عام و خاص دانست و افزود: مقام معظم رهبری در سفر بابرکتشان به لارستان، وحدت شیعه و سنی در این شهرستان را مثال‌زدنی قلمداد کردند که این نتیجه تلاش‌های علما تسنن و تشیع و مسؤولان است.

مدیر حوزه علمیه امام علی بن ابی‌طالب(ع) لارستان نخستین ملجأ و پناهگاه مردم در این شهرستان را روحانیت برشمرد و تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های دستگاه قضا در لارستان، اتکا مردم به روحانیون است.

موسوی از مدیرکل دادگستری استان فارس تقاضا کرد تا یک شعبه دادگاه تجدیدنظر در دادگستری لارستان تأسیس و از اطاله دادرسی و طی فاصله بسیار مردم این منطقه تا مرکز استان و خطرات ناشی از آن جلوگیری شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تاسیس دادگاه تجدیدنظر در دادگستری لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    جلسه تودیع ومعارفه صبح بود نه عصر !!!!!

  2. اوزی گفت:

    در بیشتر. شهرستانها. به. پیشرفت. همه. جانبه. در تمام. مناطق. اعتقاد. دارند. اوزیها. سالهاست. به. دنبال. تاسیس. دادگاه. در اوز. هستند. وبه. هر کس. ومقامی. هم. مراجعه. می کنند. چرا. با. دایر. شدن. دادگاه. که. مورد. نیاز. مردم است موافقت. نمی کنند. جرا. در بخشهای کوچک. لارستان. وفارس. دادگاه. موجود است. ولی. در بخش. بزرگ. اوز. نیست. ایا. سهل. انگاری. است. ویا. تبعیض

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین