دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

روابط عمومی‌ها انفعالی و خنثی عمل نکنند

میلاد لارستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: روابط عمومی‌ها باید حداقل در ۲۰۰ شبکه مجازی عضو شوند و نبایدانفعالی و خنثی عمل کنند و برای مدیران تحلیل‌گر باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: روابط عمومی‌ها باید حداقل در ۲۰۰ شبکه مجازی عضو شوند و نبایدانفعالی و خنثی عمل کنند و برای مدیران تحلیل‌گر باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، بهزاد مریدی در دومین نشست روابط عمومی و رسانه که با عنوان فرصت‌های پیش رو برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: هر فعالیت و رویکردی باید بر اساس چارچوب نظری انجام شود و با نقد و گفتمان درون خود شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید وظیفه نقدکنندگی و روابط عمومی‌ها روحیه نقدپذیری داشته باشند افزود: اگر نقش روابط عمومی‌ها نرم‌کننده و تلطیف‌پذیر باشد بسیاری از مشکل‌ها برطرف می‌شود و چنانچه این موارد در دستگاه‌ها رعایت نشود سقوط آن‌ها را موجب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه نیز در این نشست از رونمایی نرم‌افزار «آفیش دات آی آر» خبر داد و افزود: این نرم‌افزار از سوی سازمان بسیج رسانه استان فارس تهیه و برمبنای «وب» و «اندروید» در دسترس خبرنگاران و روابط عمومی‌ها قرار می‌گیرد.

میلاد امیری‌نژاد خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار که امروز شاهد رونمایی آن بودیم می‌تواند به‌عنوان پایلوت در کشور مورداستفاده قرار گیرد.

وی در مورد روابط عمومی‌ها تصریح کرد: روابط عمومی هفتمین شغل سخت و پراسترس است و با رسانه مانند دو بال پرنده‌ای هستند که باید در کنار یکدیگر در راستای اطلاع‌رسانی گام بردارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین