شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

فاز پنجم مرمت موزه مردم شناسی اوز آغاز شد

میلاد لارستان: فاز پنجم مرمت موزه مردم شناسی اوز (خانه سوداگر) شامل دیوار کشی ضلع شمالی و جداسازی از ملک همسایه آغاز شد.

فاز پنجم مرمت موزه مردم شناسی اوز (خانه سوداگر) شامل دیوار کشی ضلع شمالی و جداسازی از ملک همسایه آغاز شد و مقرر است در این فاز ترمیم گرمادو و ساخت اقامتگاه توریست انجام شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ مهندس شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی اوز در این مورد اظهار داشت: با همراهی برخی از دوستداران موزه عملیات تخریب و خاکبرداری دیوار شمالی انجام گریده و منابع مالی مصالح برای دیوارکشی تامین شده است اما دستمزد آن حدود ۵ میلیون تومان برآورد شده است که در صورت همراهی خیرین و تامین به زودی عملیات دیوارکشی آغاز می گردد.

مدیر موزه مردم شناسی درمورد مرمت گرمادو و ساخت اقامتگاه توریست که پس از دیوار کشی ضلع جنوبی انجام می گردد، آن را درراستای جلوگیری از تخریب بیشتر، استحکام و بهره برداری ازاین قسمت دانست و گفت: به دلیل نداشتن هتل در شهر ساخت اقامتگاه گردشگر ضروری است تا علاوه برجذب گردشگران بیشتر با تامین امکانات رفاهی برای آنان، فرهنگ میهمان نوازی مردم اوز بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

مهندس بازرگانی هزینه تعمیر این بخش از ساختمان و ساخت اقامتگاه را حدود ۸۰ میلیون تومان برآورد نموده و اظهار امیدواری کرد با استمرار کمک های مردمی این فاز ازمرمت نیز مانند ۴ فاز مرمت قبل اجرا و به مرحله بهره برداری برسد.

خبرنگار: ابراهیم احمدی

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین