شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
معاون توسعه دانشکده پزشکی لارستان خبر داد:

بهینه‌سازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) لار

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال بهینه‌سازی شده است، گفت: در آینده بخش فیزیوتراپی به…

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال بهینه‌سازی شده است، گفت: در آینده بخش فیزیوتراپی به درمانگاه تخصصی هاشمی‌زاده منتقل می‌شود.

رامین اقتداری در گفتگو با میلادلارستان اظهار داشت: بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال بهینه‌سازی شد و در آینده بخش فیزیوتراپی به درمانگاه تخصصی هاشمی‌زاده منتقل می‌شود.

وی به تغییر و زیباسازی نمای ورودی بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: کارهای طراحی و نقشه‌برداری این پروژه صورت گرفته است و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان از اضافه شدن سه رشته تحصیلی در مقطع کاردانی بدون کنکور به رشته‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد.

اقتداری خاطرنشان کرد: رشته دهان و دندان برای دانشکده لار و مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت خانواده در دانشکده بهداشت اوز است.

وی تصریح کرد: همراه‌سرای بیمار در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با ۱۱ اتاق و با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و مشارکت ۲ میلیارد ریالی دولت ساخته شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین