جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
مدیر جهاد کشاورزی لارستان:

تولید سالیانه 455 تُن قارچ در لارستان

میلاد لارستان: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان از تولید سالیانه ۴۵۵ تُن قارچ در این شهرستان خبر داد و گفت: به شرط اخذ مجوز تأسيس توسط بهره بردار، تا ۷۰ درصد مبلغ سرمايه گذاري تسهيلات بانكي پرداخت می شود.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان از تولید سالیانه ۴۵۵ تُن قارچ در این شهرستان خبر داد و گفت: به شرط اخذ مجوز تأسيس توسط بهره بردار، تا ۷۰ درصد مبلغ سرمايه گذاري تسهيلات بانكي پرداخت می شود.

علی ارغون عصر در گفت و گو با میلاد لارستان، اظهار داشت: در شهرستان لارستان به جز واحدهاي توليد قارچ خانگي، ۸ واحد تولید قارچ فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه سالیانه ۴۵۵ تن انواع قارچ در لارستان تولید می شود، افزود: عمده قارچ تولید شده در لارستان از نوع دکمه ای است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: قارچ های تولید شده در لارستان، علاوه بر توزیع در بازارهای سطح شهرستان به شهرهای همجوار در جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان ارسال می شود.

ارغون با بیان اینکه به تولید کنندگاه به شرط اخذ مجوز تأسيس توسط بهره بردار، تا ۷۰ درصد مبلغ سرمايه گذاري تسهيلات بانكي پرداخت می شود، ادامه داد: تاکنون برای ۵۰۰ نفر روز کارگاههای آموزش گروهی و انفرادی برگزار شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین