یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جذب سرمایه گذاری داخلی در اولویت باشد+2 نکته به استاندار فارس

استاندار فارس در سخنانی اظهار داشت: موضوع سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید مورد توجه مدیرکل اموراقتصاد و دارایی قرار داشته باشد؛ اما با توجه به برخی موانع باید اولویت…

استاندار فارس در سخنانی اظهار داشت: موضوع سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید مورد توجه مدیرکل اموراقتصاد و دارایی قرار داشته باشد؛ اما با توجه به برخی موانع باید اولویت را به جذب سرمایه گذاری داخلی بدهیم.

مهندس افشانی با بیان این که با دو رویکرد داخلی و خارجی می توان به سرمایه گذاری نگاه کرد، ادامه داد: شرایط کشور و بندهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی بیان گر این است که اقتصاد باید درون زا و برون گرا باشد و درون زایی به معنای داشته ها، منایع و توانمندی های داخلی است و حکایت از این دارد که سرمایه گذاری داخلی باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به این که تا زمانی که همه مشکلات ما با دنیای بیرون حل نشود سرمایه گذاری خارجی به ندرت انجام می شود، گفت: باید از خروج سرمایه های داخلی پیشگیری کرده و آن را در سرمایه گذاری مولد به کار گیریم.

 به گزارش میلادلارستان وبه نقل از استانداری فارس، افشانی با اشاره به این که تا زمانی که توجهی به رفع موانع نشود سرمایه گذاری ایجاد نخواهد شد، تصریح کرد: اقتصاد یک کشور به صنعت و کشاروزی متکی است و پس از آن به گردشگری و بخش های خدماتی مرتبط است؛ بنابراین آنجایی که سرمایه بیشتری تولید می کند، باید بیشتر مورد توجه باشد.

میلادلارستان: جناب استاندار؛ با توجه به شناخت کافی که شما از سپرده های استان داشته و گزارش های مختلفی که برای شما ارسال می گردد، به خوبی می توانید مشاهده نمایید که بخش اعظمی از سپرده های بانک های استان در منطقه جنوب فارس قرار دارد. جنابعالی که لزوم سرمایه گذاری داخلی و اتکا به سرمایه داخلی را مطرح می نمایید، این موضوع را نیز به عنوان مشوق مطرح کنید که سرمایه گذار داخلی اولا به صورت ویژه باید توسط بانکها و مسئولان استانی و شهرستانی حمایت شوند و در صورت عدم حمایت مسئول از کار برکنار گردد( طبق سخنان معاون اول محترم رئیس جمهور :معاونان ضعیف در اجرای اقتصاد مقاومتی برکنار می شوند) و ثانیا سرمایه هر سرمایه گذار در هر منطقه لزوما در همان منطقه خرج گردد. در این صورت و با ایجاد شرایط مناسب این امید است که سرمایه گذاران جنوب فارس با بررسی و کسب اطمینان ضمنی از نرخ بازگشت قابل اعتماد از سرمایه گذاری خویش، در پروژه های صنعتی و تولیدی خصوصا درمناطق خویش سرمایه گذاری نمایند.  جناب استاندار خواهشمند است در جلسات و نشست ها این موضوعات را تصریح و تاکید فرمایید….

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین