جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

مسئولين ادارات بيدار باشند!

چند ماه از سال جديد سپري شده، سالي كه رهبر معظم انقلاب آن را سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل ناميدند . اين نامگذاري با توجه به جريانات سال گذشته…

چند ماه از سال جديد سپري شده، سالي كه رهبر معظم انقلاب آن را سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل ناميدند . اين نامگذاري با توجه به جريانات سال گذشته و قضيه برجام كاملاً حساب شده و متناسب بود كه ترفند‌هاي استكبار جهاني در تداوم تحريم‌ها روشنگر اين تناسب است.

طبعاً اجراي اقتصاد مقاومتي در مناطق مختلف كشور به مقدمات خاص خود نيازمند است در لارستان نيز اين مهم به مقدماتي نياز دارد كه مسئولان بايد با سرعت و دقت اين مقدمات را به انجام برسانند. به عنوان نمونه ما بايد بتوانيم صادرات را در سطحي بسيار گسترده‌ توسعه دهيم زيرا زيرساخت‌هاي آن كه عبارتند از گمرك، استاندارد،‌ راه هوايي، پرواز مرتب هواپيما در كشورهاي همسايه، وجود نيروهاي لارستاني درمناطق مختلف خليج فارس و… مهياست .

طبعاً مسئولين ادارات بايد با همكاري و همگامي و بدون مانع‌تراشي و استفاده از حربه قانون و… در تحقق اين مهم تسهيل نمايند.  نمونه دوم توليد گياهان دارويي است كه قبلاً هم در اين مورد مطالبي نگارش يافته كه بايد زيرساختهايش مهيا شود.

 نمونه سوم وجود شهرك‌هايمختلف صنعتي است كه مي‌توانند كالاهاي خود را صادر نمايند.
براي تحقق  اين مسائل، مسئولين امر بايد جهادي عمل كنند بويژه با شناختي كه از تجار و سرمايه‌گذاران به دست مي‌آورند جلو هرگونه كارشكني را بگيرند و به كارمندان اجازه كارشكني و مانع‌تراشي ندهند و حتي مقامات قضايي با رصد كردن جريان‌ها كارشكني و مانع تراشي را از همه سلب نمايند تا اين مهم به انجام برسد ودشمن كاملاً مأيوس شود.

مسأله ديگر مسأله سرمايه‌گذاري است كه در گذشته هم عرض كرده‌ام سزاوار است مسئولين در كنار تشويق و ترغيب به سرمايه‌گذاري بازار جذب كالاها نيز به سرمايه‌گذاران نشان دهند و با راه صدور كالا و ورود كالاهاي مورد نياز به منطقه رونق حقيقي براي بازرگانان ايجاد نمايند.

مسئولين بدانند كه هر گامي كه در راه خواسته مقام معظم رهبري در تحقق اقتصاد مقاومتي برمي‌دارند مشت محكمي است كه بر دهان استكبار جهاني مي‌كوبند و مسير شهدا و ايثارگران را احيا مي‌نمايند و به عكس با هرگونه كارشكني و مسامحه و مانع‌تراشي قلب دشمنان خدا را شاد نموده و به ملت سرافراز ايران اسلامي ضربه وارد مي‌كنند كه بايد هم جواب مردم  و هم جواب خدا را بدهند و اين گناه نابخشودني را تا ابد به دوش كشند .

مسئولين بيدار باشند و بدانند كه دشمن جنگ شديد اقتصادي را آغاز نموده و اعلام كرده‌اند كه نمي‌گذاريم ايران آرام باشد.

طبعاً اين جنگ از نبرد هشت ساله آسان‌تر نيست و بحمدا… ملت ما از آن زمان خيلي آگاه‌تر است و امكاناتش بسيار گسترده‌تر اما مراقبت، بيداري، هوشياري و فعاليت مضاعف مي‌طلبد كه خاك‌ريزهاي دشمن يكي پس از ديگري فرو ريزد و پيروزي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي به ارمغان آيد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین