دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی سامانه ثبت پیامهای مردمی137 در شهرداری لار

میلاد لارستان: مسئول روابط عمومی شهرداری لار، از راه اندازی سامانه ثبت پیامهای مردمی۱۳۷ در شهرداری لار خبر داد.

مسئول روابط عمومی شهرداری لار، از راه اندازی سامانه ثبت پیامهای مردمی۱۳۷ در شهرداری لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، ابوذر دینی  با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف کلی ایجاد پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری، رفع سریع مشکلات شهری در اسرع وقت و هدایت عوامل اجرایی برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس شهر با بهره گیری از امکانات و تجهیرات موجود و به ویژه طرح تکریم ارباب رجوع، این سامانه راه اندازی شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری لار با بیان اینکه سامانه ثبت پیامهای مردمی ۱۳۷، مشکلات وسیعی از سطح شهر را به راحتی حل می کند، گفت: این سیستم، پیامهای شهروندان را از طریق سیستم صوتی دریافت می نماید. شهروندان می توانند با تماس با ۱۳۷ به بیان مشکلات و ارائه دیدگاهایشان درباره مسائل شهری بپردازند.

دینی گفت: سامانه ۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری گردیده است که شهروندان بدون اتلاف وقت در صورت صلاحدید به خواسته های خود می رسند.

وی افزود: خدمات شهری و عمرانی، حمل ونقل عمومی و ترافیک، اماکن عمومی، زیباسازی و چشم انداز و امور اجتماعی و مزاحمت های شهری از جمله موضوعاتی است که این سامانه می تواند پاسخگوی همشهریان باشد.

مسئول روابط عمومی گفت: با توجه پیشرفت جامعه در زمینه استفاده از اینترنت و موبایل این سامانه قابلیت دارد تا شهروندان از طریق وب سایت  ۱۳۷٫larcity.ir  یا نرم افزار ” لار ۱۳۷ ” که از طریق برنامه کافه بازار برای گوشیهای با سیستم عامل اندروید قابل دریافت می باشد، درخواستهای خود را ثبت و پیگیری نمایند.

خبرنگار: سید کامران علوی-روابط عمومی شهرداری لار

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین