یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
در سن ۷۰ سالگی رقم خورد

مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز دانش‌آموخته شد

میلاد لارستان: هدایت الله درخشان، متولد یکم مهر ۱۳۲۴ که در سال ۱۳۹۱ وارد روند آموزش عالی در رشته علوم قضایی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز شده بود، به جمع دانش‌آموختگان پیوست.

هدایت الله درخشان، متولد یکم مهر ۱۳۲۴ که در سال ۱۳۹۱ وارد روند آموزش عالی در رشته علوم قضایی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز شده بود، به جمع دانش‌آموختگان پیوست.

به گزارش میلاد لارستان؛ درخشان با تجلیل از خیراندیشان «اوز» که اقدام به ایجاد چندین دانشگاه از جمله دانشگاه آزاد اوز کرده‌اند، اظهار کرد: «وجود چنین دانشگاهی که خود شاهد نقل و انتقال از ساختمان مدرسه اجاره‌ای به ساختمان شیک و مدرن اصلی دانشگاه بوده‌ام، انگیزه‌ام را برای ادامه تحصیل افزایش داد.»

درخشان ادامه داد: « اگر توجه بیشتری داشته باشیم، افراد دیگری حالا نه به سن من، وارد این دانشگاه شده‌اند، درس خوانده‌اند و اکنون یا فارغ التحصیل‌اند یا در حال درس خواندن هستند و یا فوق لیسانس می‌خوانند.»

درخشان از هیأت امنا و مسئولان دانشگاه آزاد اوز که سبب ایجاد این امکانات شده‌اند و از طرفی با حوصله و پشتکار به کار مشغولند، قدردانی کرد و افزود: «امیدوارم خیراندیشان گرامی با کمک‌های بیشتر خود، علاوه بر آنکه دست گردانندگان را بگیرند و حمایت کنند، باعث تشویق دیگران برای ادامه تحصیل نیز بشوند.»

منبع: آنا

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز دانش‌آموخته شد”

  1. اوزی گفت:

    ایشان. متولد ۱۳۱۴. در اوز. هستند وحدود هشتاد. ساله. هستند به نظرم. باید اینرا جز. معجزات دانشگاه. ازاد قرار داد که چنین. کهنسالان. را. واداره گرفتن. مدرک می کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین