سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور قاری بین المللی قرآن کریم برگزار شد

اختتامیه مسابقات قرآن در روستای بریز لارستان+عکس

میلاد لارستان: با حضور قاری بین المللی قرآن کریم اختتامیه مسابقات قرآن در روستای بریز لارستان برگزار شد.

با حضور قاری بین المللی قرآن کریم اختتامیه مسابقات قرآن در روستای بریز لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آئینی با حضور استاد حاج عبدالحمید غریب نواز قاری بین الملی قرآن کریم، علی طیبی زاده فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه و جمع زیادی از مردم و بسیجیان روستای بریز اختتامیه مسابقات قرآن در این روستا برگزار شد.

quoran 04

در این مراسم، فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه در سخنانی با تأکید بر تدبر در قرآن مجید، گفت: قرآن دارای اعجاز زیادی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی است و بهره گیری از آن می تواند دنیا و آخرت انسان ها را تضمین کند.

quoran 06

وی با برشمردن علوم قرآنی، افزود: همه ما می بایست قرائت روزانه قرآن را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

طیبی زاده با تقدیر از بسیجیان پایگاههای مقاومت خواهران و برادران بسیج روستای بریز در برگزاری این مسابقات قرآنی، تصریح کرد: این مسابقات از ابتدای ماه مبارک رمضان برای رده های مختلف سنی با حضور ۷۰ نفر از علاقمندان قرآن آموز در رشته های حفظ، قرائت، احکام، تفسیر، اذان و سرود برگزار شد.

quoran 05

در این برنامه معنوی همچنین استاد حاج عبدالحمید غریب نواز به قرائت قرآن پرداخت و سپس در سخنان کوتاهی با توصیه به والدین برای مأنوس کردن فرزندان به قرآن کریم، اظهار داشت: پدرها و مادرها می بایست با قرائت و پخش قرآن در ابتدای صبح، روز کاری خود و اعضای خانواده را بشکل معنوی آغاز کنند.

quoran 02

وی یکی از راه حل های پیشرفت قرآنی فرزندان را گوش کردن مستمر تلاوت اساتید و قاریان برجسته دانست و افزود: والدین باید کودکان را از همان اوان کودکی بجای سرگرم کردن به بازی های مجازی، با تشکیل گروه در شبکه های اجتماعی صوت ها و متون قرآنی را برای یکدیگر ارسال کنند.

quoran 03

به گزارش میلاد لارستان؛ استاد حاج عبدالحمید غریب نواز از اساتید برجسته و قاریان بین المللی قرآن است. این قاری متولد شهر لار است و تاکنون در کشورهای مختلف انگلستان، کویت، ارمنستان، امارات، قطر و غیره به اجرای برنامه پرداخته است.

در پایان این محفل قرآنی از برترین های هر رشته تجلیل شد.

quoran 01

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین